Hackerii au acţionat „în numele” unei bănci comerciale
Articole de la același autor
Căminele de bătrâni, afaceri profitabile. Ce trebuie să ştii pentru a porni un astfel de business
16 Aprilie 2021
Directorul Aeroportului „Mihail Kogălniceanu”, Bogdan Artagea: „Am fost nevoiţi să anulăm toate cele patru curse cu Turkish Airlines”
13 Aprilie 2021
Mai mulţi români au primit mesaje pe e-mail „în numele” unei bănci, prin care li se solicita actualizarea datelor personale. Noua încercare de colectare a datelor personale, phishing, a făcut ca instituţia bancară să atragă atenţia clienţilor că datele personale nu se solicită în mediul online, ci la sediul băncii. În acest sens, a fost instituit un cod, regula celor trei „nu“, prin care clienţii sunt învăţaţi ce să facă şi cum să recunoască un mesaj fals. În primul rând, NU deschideţi ataşamentele de la e-mail-urile unor persoane necunoscute; NU intrați pe link-uri primite de la e-mail-uri necunoscute sau nesolicitate; NU instalați programe necertificate descărcate de pe website-uri dubioase. Totodată, în cazul mesajelor primite pe e-mail, este important ca utilizatorii să verifice cu atenţie adresa de la care au primit e-mail-ul, chiar dacă mesajul poartă antetul sau sigla unei bănci.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 19 Aprilie 2021
Vineri, 02 Aprilie 2021
Sâmbătă, 06 Martie 2021
Sâmbătă, 30 Ianuarie 2021
Luni, 07 Decembrie 2020
Joi, 03 Decembrie 2020
Joi, 08 Octombrie 2020
Joi, 01 Octombrie 2020
Vineri, 18 Septembrie 2020
Miercuri, 02 Septembrie 2020