Escrocheriile online, în atenția Comisiei Europene
Articole de la același autor
Testarea psihologică a navigatorilor români se face „după ureche”
10 Noiembrie 2020
Îți dorești o carieră pe mare? Histria Shipmanagement te ajută să îți împlinești visul
22 Septembrie 2020
Administrația Portuară va recruta cei mai buni piloți maritimi și îi va plăti mai bine
24 Septembrie 2020
Situaţie tragică! Ofițerul Sorin Vedeanu, prizonier în Djibouti, la bordul unei nave abandonate
04 Noiembrie 2020
Domnule Gheorghe Bosînceanu, nu credeam că vei reuși!
19 Septembrie 2020
Pandemia Covid-19 a afectat în numeroase feluri viața consumatorilor, fie că este vorba despre escrocherii online sau despre anularea unor rezervări de călătorie, afirmă Comisia Europeană. Ea atenționează că va continua să ia măsuri în cazurile de escrocare a consumatorilor, în cooperare cu Rețeaua de cooperare pentru protecția consumatorilor și în dialog cu platformele și cu toate părțile relevante. De asemenea, în cazul anulării călătoriilor, Comisia va continua să asigure protecția drepturilor de care beneficiază călătorii și pasagerii, în temeiul legislației UE. Comisia va analiza impactul pe termen mai lung al COVID-19 asupra modelelor de consum ale europenilor, analiză care va servi drept bază pentru viitoarele inițiative politice.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 11 Noiembrie 2020
Duminică, 08 Noiembrie 2020
Joi, 05 Noiembrie 2020
Vineri, 23 Octombrie 2020
Joi, 22 Octombrie 2020
Duminică, 18 Octombrie 2020
Vineri, 09 Octombrie 2020
Joi, 08 Octombrie 2020
Duminică, 11 Octombrie 2020