Președintele CCIR, Mihai Daraban:
"Dunărea - alternativa viabilă pentru transportul mărfurilor spre porturile de la Marea Neagră"
275
Articole de la același autor
Galerie FOTO-VIDEO / 7 navigatori MORȚI în incendiul de pe un tanc petrolier. Unde s-a petrecut TRAGEDIA
13 Mai 2020
Șantierul Naval Constanța se sufocă sub norii de pleavă ridicați de United Shipping Agency (I)
29 Mai 2020
Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR), împreună cu Institutul de Economie Circulară și Mediu "Ernest Lupan" și în parteneriat cu Reprezentanța Comisiei Europene în România, Ministerul Afacerilor Externe și Federația Asociațiilor Companiilor de Utilități din Energie, a organizat webinarul "Oportunitățile economiei circulare pentru IMM-urile din regiunea Mării Negre".
Evenimentul a fost organizat în contextul în care CCIR deține, în semestrul I al anului 2020, președinția în exercițiu a Consiliului de Afaceri al Organizației pentru Cooperare Economică la Marea Neagră.
Temele propuse au vizat efectele provocate de Covid-19 asupra economiilor din Uniunea Europeană și regiunea extinsă a Mării Negre în procesul de tranziție ecologică, precum și prevederile Pactului Ecologic European.
"Camera de Comerț și Industrie a României, principalul reprezentant al comunității de afaceri din România, are, în mandatul său actual ca președinție în funcție a Consiliului de afaceri al Organizației Cooperării Economice a Mării Negre, două obiective majore.
Primul obiectiv are în vedere crearea unui hub comercial la Marea Neagră, astfel încât transportatorii internaționali să nu mai ocolească această zonă foarte importantă pentru noi. Pentru ca acest lucru să se întâmple, trebuie create toate facilitățile, ceea ce înseamnă o implicare totală din partea statelor din regiune și din partea autorităților portuare.
Cel de-al doilea obiectiv se referă la transformarea Dunării într-o alternativă viabilă pentru transportul mărfurilor către porturile de la Marea Neagră. Acest lucru se pliază perfect pe cerințele Green Deal, reducându-se foarte mult poluarea cauzată de către transportatorii auto care folosesc rutele obișnuite. Pentru ca acest proiect să devină realitate, trebuie o implicare totală atât a statelor din regiunea Mării Negre, cât și a celor care fac parte din Three Seas Initiative", a declarat președintele CCIR, Mihai Daraban.
Evenimentul a fost organizat în contextul în care CCIR deține, în semestrul I al anului 2020, președinția în exercițiu a Consiliului de Afaceri al Organizației pentru Cooperare Economică la Marea Neagră.
Temele propuse au vizat efectele provocate de Covid-19 asupra economiilor din Uniunea Europeană și regiunea extinsă a Mării Negre în procesul de tranziție ecologică, precum și prevederile Pactului Ecologic European.
"Camera de Comerț și Industrie a României, principalul reprezentant al comunității de afaceri din România, are, în mandatul său actual ca președinție în funcție a Consiliului de afaceri al Organizației Cooperării Economice a Mării Negre, două obiective majore.
Primul obiectiv are în vedere crearea unui hub comercial la Marea Neagră, astfel încât transportatorii internaționali să nu mai ocolească această zonă foarte importantă pentru noi. Pentru ca acest lucru să se întâmple, trebuie create toate facilitățile, ceea ce înseamnă o implicare totală din partea statelor din regiune și din partea autorităților portuare.
Cel de-al doilea obiectiv se referă la transformarea Dunării într-o alternativă viabilă pentru transportul mărfurilor către porturile de la Marea Neagră. Acest lucru se pliază perfect pe cerințele Green Deal, reducându-se foarte mult poluarea cauzată de către transportatorii auto care folosesc rutele obișnuite. Pentru ca acest proiect să devină realitate, trebuie o implicare totală atât a statelor din regiunea Mării Negre, cât și a celor care fac parte din Three Seas Initiative", a declarat președintele CCIR, Mihai Daraban.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 12 Iunie 2020
Miercuri, 13 Mai 2020
Marţi, 23 Octombrie 2018
Miercuri, 28 Martie 2018
Miercuri, 28 Martie 2018
Marţi, 12 Mai 2020
Miercuri, 08 August 2018
Luni, 27 Februarie 2017
Miercuri, 21 Decembrie 2016
Miercuri, 29 Iulie 2015