"Drumul mătăsii" va trece prin Ucraina
289
Articole de la același autor
Cadeții români își fac "stagiul de sclavi" pe coșciugele plutitoare
19 Februarie 2018
Evidențele Fiscului sunt pline de erori
24 Februarie 2018
Statul român îi mulge de bani pe cadeți
12 Februarie 2018
Nesiguranța și teama au pus stăpânire pe șantierul naval Daewoo-Mangalia
07 Februarie 2018
Fraierul din afacerea "Daewoo - Mangalia" e statul român
15 Ianuarie 2018
Ucraina și Uniunea Europeană (UE) vor finanța, în comun, proiectul "Go highway", care va crea un nou coridor de transport pe "Drumul mătăsii", a declarat Volodymyr Omelyan - ministrul ucrainean al infrastructurii. "UE este pregătită să finanțeze parțial proiectul nostru «Go highway», care va conecta Marea Baltică și Marea Neagră", a declarat Omelyan.
Anul trecut, Ucraina a lansat proiectul de conectare a patru porturi de la Marea Neagră, în sudul Ucrainei, cu două porturi din Marea Baltică, din nordul Poloniei.
Noul coridor de transport, care se întinde pe o distanță de 1.746 km, va costa aproximativ 2 miliarde de euro (aproximativ 2,4 miliarde de dolari SUA) și urmează a fi finalizat în termen de trei ani.
Ministrul ucrainean a declarat că proiectul va stimula comerțul dintre Ucraina și Europa, dintre China și UE și va consolida rolul Ucrainei de cale de tranzit pe "Drumul mătăsii".
Spre deosebire de autoritățile din Ucraina, guvernanții români nu fac mai nimic pentru dezvoltarea rutelor de transport dintre porturile maritime românești și Europa Centrală și de Est, deși dispun de finanțare europeană pentru infrastructura rutieră și feroviară.
Anul trecut, Ucraina a lansat proiectul de conectare a patru porturi de la Marea Neagră, în sudul Ucrainei, cu două porturi din Marea Baltică, din nordul Poloniei.
Noul coridor de transport, care se întinde pe o distanță de 1.746 km, va costa aproximativ 2 miliarde de euro (aproximativ 2,4 miliarde de dolari SUA) și urmează a fi finalizat în termen de trei ani.
Ministrul ucrainean a declarat că proiectul va stimula comerțul dintre Ucraina și Europa, dintre China și UE și va consolida rolul Ucrainei de cale de tranzit pe "Drumul mătăsii".
Spre deosebire de autoritățile din Ucraina, guvernanții români nu fac mai nimic pentru dezvoltarea rutelor de transport dintre porturile maritime românești și Europa Centrală și de Est, deși dispun de finanțare europeană pentru infrastructura rutieră și feroviară.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 10 Octombrie 2017
Marţi, 20 Februarie 2018
Miercuri, 14 Februarie 2018
Miercuri, 03 Ianuarie 2018
Miercuri, 13 Decembrie 2017
Vineri, 27 Octombrie 2017
Joi, 26 Octombrie 2017
Joi, 26 Octombrie 2017
Miercuri, 25 Octombrie 2017
Joi, 19 Octombrie 2017