De ce are nevoie litoralul de un "update"

81
Litoralul românesc nu este promovat corespunzător în mediul online, deși acesta a devenit principala modalitate de atragere a turiștilor în ultimii ani, sunt de părere reprezentanții Federației Patronatelor din Turism și Servicii (FPTS): "Odată cu apariția plat-formelor de socializare a devenit o modă și o obișnuință ca turiștii, cel puțin cei străini, să verifice destinațiile pe care doresc să le viziteze și să ia decizii în funcție de prezentările online. Litoralul românesc este încă la început din acest punct de vedere, iar o dezvoltare în mediul virtual a promovării este necesară atât pentru atragerea de turiști străini, cât și pentru o mai bună ghidare a vizitatorilor în vederea eveni-mentelor care se organizează din ce în ce mai des pe litoral". Așadar, promovarea turistică românească trebuie să iasă din epoca pliantelor prăfuite și a site-urilor "arhaice" și să intre în competiția interactivității cu turiștii folosind platformele sociale, rezervările online și tot angrenajul generos de captare a atenției pe care îl pun la dispoziție aplicațiile multimedia și internetul, spun reprezentanții FPTS. "Fiecare stațiune trebuie să aibă un site atractiv, cu prezentări detaliate, cu informații utile, dar și cu tururi virtuale ale locației. Acest gen de ofertă accesibilă inclusiv de pe telefoanele mobile face diferența dintre turismul înapoiat și unul modern, care are acces la lumea globală prin instrumentele fără granițe din world wide web.

Cine nu se află pe internet nu există, iar cine se prezintă me-diocru în mediul online va fi și perceput ca atare. Moda mașinilor cu megafoane care asurzesc turiștii prin stațiuni anunțându-i orele de desfășurare a spectacolelor de circ ar trebui să înceteze", este de părere FPTS.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4999 secunde