În timpul pandemiei Covid-19
Cum va evolua traficul de mărfuri în porturile maritime românești?
267
Articole de la același autor
Celco Grup pune la dispoziția unităților medicale constănțene suma de 200.000 de euro
20 Martie 2020
Navigatorii români sunt "prizonieri" pe mare!
18 Martie 2020
Nu atentați la viața docherilor și mecanizatorilor companiei Socep!
14 Februarie 2020
Celco Grup înalță un ansamblu rezidențial ultramodern spre beneficiul orașului și al propriilor angajați
20 Februarie 2020
Întrebarea i-am adresat-o lui Viorel Panait, președintele organizației patronale Constanța Port Business Association.
"Eu întrevăd o scădere a cererii de ciment, pentru că se închid șantiere din țară. Probabil că se va solicita mai puțin cărbune pentru industria de ciment. Deocamdată nu se întrevăd reduceri în privința altor categorii de mărfuri, dar au apărut dificultăți legate de operarea navelor. Din cauza măsurilor de securitate sanitară, schimburile de personal vin mai târziu, iar celelalte pleacă mai devreme, să nu se intersecteze. Toate lucrurile acestea sunt de natură să încurce activitatea.
"Eu întrevăd o scădere a cererii de ciment, pentru că se închid șantiere din țară. Probabil că se va solicita mai puțin cărbune pentru industria de ciment. Deocamdată nu se întrevăd reduceri în privința altor categorii de mărfuri, dar au apărut dificultăți legate de operarea navelor. Din cauza măsurilor de securitate sanitară, schimburile de personal vin mai târziu, iar celelalte pleacă mai devreme, să nu se intersecteze. Toate lucrurile acestea sunt de natură să încurce activitatea.
În port nu s-a simțit o scădere a traficului de mărfuri. În condițiile în care transportul rutier și feroviar sunt mai puțin accesibile ca urmare a restrângerii circulației, se întrevede o îmbunătățire a circulației în interiorul Europei pe calea apei.
Nu mă pot hazarda să fac speculații, previziuni. Ceea ce observ este că, acum, toată lumea inventariază, face chestionare, întreabă în dreapta și-n stânga cum se simt lucrurile. Nu știu cum să răspund la întrebarea care va fi evoluția industriei portuare", a declarat Viorel Panait, pentru cotidianul "Cuget Liber".
XXX
Ieri, 22 martie 2020, în porturile maritime românești se aflau sub operare 40 de nave, din care 38 de nave la Constanța și două nave în zona Midia. Iar pentru următoarele două săptămâni, și-au anunțat sosirea 65 de nave, din care 59 de nave la Constanța, patru nave la Midia și două nave la Mangalia. Cifrele nu diferă de situația existență înainte de declanșarea pandemiei.
Nu mă pot hazarda să fac speculații, previziuni. Ceea ce observ este că, acum, toată lumea inventariază, face chestionare, întreabă în dreapta și-n stânga cum se simt lucrurile. Nu știu cum să răspund la întrebarea care va fi evoluția industriei portuare", a declarat Viorel Panait, pentru cotidianul "Cuget Liber".
XXX
Ieri, 22 martie 2020, în porturile maritime românești se aflau sub operare 40 de nave, din care 38 de nave la Constanța și două nave în zona Midia. Iar pentru următoarele două săptămâni, și-au anunțat sosirea 65 de nave, din care 59 de nave la Constanța, patru nave la Midia și două nave la Mangalia. Cifrele nu diferă de situația existență înainte de declanșarea pandemiei.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 02 Martie 2020
Duminică, 01 Martie 2020
Sâmbătă, 29 Februarie 2020
Joi, 27 Februarie 2020
Joi, 30 Ianuarie 2020
Joi, 12 Martie 2020
Miercuri, 19 Februarie 2020
Vineri, 14 Februarie 2020