Cum poți deveni o persoană influentă în mediul tău de afaceri prin intermediul brandingului personal?

128
Cum poți deveni o persoană influentă în mediul tău de afaceri prin intermediul brandingului personal? - pozaarticol2-1619437733.jpg

Articole recomandate



În momentul în care aveți de gând să gândiți o strategie pentru a vă pune brandul în valoare, ideea de a apela la o agenție de branding poate fi o decizie inspirată pentru a fi siguri că mergeți în direcția corectă. Orice companie care își propune să poată să obțină o notorietate mai mare și să devină cunoscută în rândul publicului trebuie să se concentreze nu numai pe brandingul axat pe companie, ci și pe brandingul personal, ca reprezentant al companiei. Astfel, colaborarea cu o agenție de branding devine imperios necesară, iar asta pentru că  oamenii tind să aibă întotdeauna mai multă încredere în persoane decât în companii. În ciuda faptului că este un concept cunoscut destul de recent, brandingul a devenit mult mai relevant odată cu adoptarea la scară largă a conceptului Social Media. A lucra la ideea de branding personal este o combinație unică de abilități și experiențe care te definesc pe tine, modul în care te prezinți în ochii celorlalți. Contrar celor afirmate anterior, dacă nu îți vei contura brandul personal, atunci alții îl vor defini pentru tine. Totuși, care sunt pașii pe care îi va urma o agenție de branding atunci când vei începe să îți construiești un brand personal? Ei bine, în prima fază responsabilul agenție de branding va avea grijă să puncteze întâi de toate acele caracteristici care te diferențiază de concurență. Astfel, acesta va fi însărcinat să afle care este părerea celor din jur despre tine și care sunt principalele calități pe care le deții, iar ulterior se va pune accent pe principalul atribut care te ajută să te identifici în viziunea celorlalți. 


Termenul de branding personal se referă la procesul de creare a unei mărci personale, un proces care necesită creativitate și muncă susținută. Dacă crezi că ești prea subiectiv pentru a vedea clar care îți sunt punctele tari și cele slabe, atunci poți colabora cu o agentie de branding - personal și corporate, specializată pe astfel de servicii, așa cum e TUDOR Communication. Dacă vei alege să faci acest pas, inclusiv compania pe care o coordonezi se poate bucura de astfel de rezultate excelente și de succes. Tot ce trebuie să faci este să alegi Tudor Communication ca strateg de branding pentru companii sau ca partener de încredere pentru consolidarea brandului tău personal. Mai  mult decât atât, o agenție de branding te poate ajuta conferindu-ți autenticitate și capacitatea de a te identifica ușor. Un brand personal autentic este un factor ce îți permite să fii tu, cu valorile și experiențele tale, punând în oglindă profilul din online cu persoana din viața reală.


Daca te întrebi cum poți acapara atenția celor din jur prin crearea unui brand personal, trebuie să știi când și ce să arăți din viața ta personală, în afara orelor de la serviciu și exprimandu-ți anumite viziuni despre problemele cu care se confruntă astăzi lumea din jur. Prin intermediul a ceea ce numim o agenție de branding vei reuși să demonstrezi că ești diferit și să explici în ce mod ești diferit, aceasta fiind de fapt asul din mânecă pe care îl poți scoate oricând. Legatura dintre brandingul personal și cel corporate este foarte puternică, iar prin intermediul agenției de branding reușești să îți faci cunoscută afacerea prin tine ca reprezentant al acesteia. Un brand personal puternic oferă control asupra carierei și a oportunităților de afaceri, nu reprezintă doar simpla recunoaștere a numelui.  Cu alte cuvinte, brandingul personal îi ajuta pe cei din jur să te cunoască mai bine, iar oamenii au încredere în cei pe care simt că îi cunosc și care au capacitatea de a împărtăși impresii și simțiri similare cu cele pe care le simțim fiecare dintre noi.




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 0.6484 secunde