Criza locurilor de practică pentru cadeți are soluții! (II)
Articole de la același autor
Comentează știrea
Sper sa publicati in continuare cand averi mai multe info. O zi frumoasa !
O fundatie facuta cu bani publici, pentru cadeti? E legal asa ceva? Solutia e legata doar de pregatirea cadetilor la institutiile de invatamant. Daca termina studiile slab pregatiti, nimeni nu-i vrea pe mare. Bagati admitere dura, toti care nu invata sa ramana repetenti, sa scapati de ei, iar la brevet sa nu se mai dea spaga. In rest e vorba de cerere-oferta pe piata. Oferta noastra acum e slab pregatita. De aici trebuie sa incepeti d-lor!
Domnule CLC, de unde sa stie un armator daca cadetul este bine pregatit sau nepregatit daca nu il ia sa satisfaca cadetia? Dar cadetia nu este o functie la bord. Este o continuare a pregatirii teoretice. Nu este raspunzator de cart la bord, nu participa la performarea voiajului, nu vad care e problema armatorului. Nici daca ar fi toti doxa, astazi nu i-ar lua nimeni pentru ca e o problema internationala. Nici cadetii norvegieni nu-si gasesc de lucru decat in limita banilor pusi la dispozitie de statul Norvegian. Ma asteptam sa spuneti ca nu avem nave romanesti si din aceasta cauza nu mai putem asigura practica cadetilor. Altfel... spusele dvs sunt doar vorbe goale. Nu ii ia nimeni nici pe sefii de promotie, primii 20 , ce vreti dvs. Ofiterii romani se descurca foarte bine si sunt foarte apreciati, asa ca nu vad de unde vine chestia asta cu slaba pregatire a cadetilor. E un motiv de a te eschiva de la o indatorire. Daca sunteti un CLC bun profesionist, apoi trebuie ca din mana dvs sa iasa un ofiter bun. Asa ca ..... mai lasati balta aceasta argumentatie de ... asociatie de crewing.
1. mediile de absolvire foarte mari , brevetul luat in baza examinarii ANR si ...super slab pregatiti.. 2.vinovati:sistemul de invatamant superior de marina si hahalerele de la ANR care au personal angajat politic si habar nu au de industria shipping-ului...dar examineaza.. 3. apropo cati din examinatorii ANR au facut voiaj in ultimul an...dar si mai rau cate fufe si fufoi au studii de marina...... 4. emitem brevete fara acoprire ..morala si profesionala..pacalim tineri si tinere pentru bani si iluzii... 5 SOLUTIA:O SINGURA INSTITUTIE DE INVATAMANT SUPERIOR , ADMITERE RIGUROASA PE EXAMEN CA INAINTE DE 1989,SI 2-3 NAVE SCOALA PENTRU VOIAJE DE PRACTICA-STAGIU SI SA VEDETI CE CERERE O SA FIE PENTRU OFITERII ROMANI DE MARINA!! 6.PENTRU TOT PERSONALUL anr DE LA MARE SI FLUVIU O REEXAMINARE PE BUNE SI TOTI CARE NU SE INCADREAZA IN BAREMELE ACTUALE ALE MARINEI ...AFARA.....dar e o iluzie...sa nu ne mire nimic...ca suntem asa cum suntem......
Ce o mai dati cu opinii si istorie. Mulți nu vedeți multe, învățămantul românesc a fost distrus din temelii, nu sus e problema, la nivelul universitar, bacul, capacitatea, ce absolventi scoate UMC SI ANMB, e datorita scaderii nivelului de educatie, iar multi din absolventi de liceu se indreapta catre alte facultati mult mai familiale, unde iti poti face o meserie, Imi spunea cineva ca inainte de 89, la IMMB, veneau elevi de la Mircea, Ovidius si de la cele mai bune licee din tara acum, liceul sportiv, filologie licee tehnice unde nivelul de predare e slab. Iar capitalismul nu cere resurse umane bune, cere salariu mare ptr resurse umane bune, si oricum marinaria va disparea din Romania, pentru ca se da admitere la UMC, ptr bani nu ptr pasiune. Eu nu mai navig,
Si johni walker se termina...man competenta nu are de a face cu anr. Si o nava scoala costa fff mult asa ca un program public de cadeti e binevenit. Ps. Sunt destui masteri care nu stiu sa citeasca altceva decat etichete