Constanța a fost declarat, de către ESPO: "Portul lunii decembrie 2018"
590
Articole de la același autor
Marinarii români își vor pierde locurile de muncă, dacă statul nu intervine rapid!
19 Noiembrie 2018
Nu distrugeți compania Oil Terminal din portul Constanța!
07 Decembrie 2018
Mișcarea sindicală din transportul naval se reorganizează
13 Decembrie 2018
Pe data de 18 septembrie 2018, European Sea Ports Organization (Organizația Porturilor Maritime Europene) a organizat prima reuniune în portul Constanța. La eveniment au participat manageri de top din peste 30 de porturi de pe bătrânul continent.
De la nașterea sa în anul 1993, ESPO și-a asumat nobila "misiune de a influența politica publică din Uniunea Europeană pentru a realiza un sector european portuar sigur, eficient și ecologic, care să funcționeze ca un element-cheie al unei industrii a transporturilor, în care să prevaleze condițiile de piață libere și nedenaturate, în măsura posibilului".
Performanțele obținute de portul Constanța au fost apreciate de ESPO, care l-a desemnat "Portul lunii decembrie 2018" (Port Pro of the Month). Totodată, pe site-ul
organizației au fost publicat un interviu cu Nicolae Dan Tivilichi – directorul general al Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime Constanța.
În cadrul lui, intervievatul a prezentat poziția portului Constanța pe harta comerțului maritim internațional, avantajele, facilitățile, dotările și performanțele sale. Se subliniază că portul românesc a reușit să devină principalul port de export al produselor agricole din Uniunea Europeană, încă din 2013. În ultimii nouă ani, traficul de cereale prin portul Constanța s-a triplat.
Obiectivele de viitor ale portului Constanța - a declarat Tivilichi - sunt: "digitalizarea fluxurilor operaționale portuare prin dezvoltarea unui sistem electronic portuar comunitar în următorii trei ani, dezvoltarea de noi produse logistice în hinterland, dezvoltarea infrastructurii de transport feroviar, asigurându-se condițiile necesare pentru creșterea traficului de produse energetice (petrol și produse petroliere) și dezvoltarea traficului Ro-Ro".
Portul Constanța dorește să devină un centru energetic, iar pentru aceasta sunt necesare noi facilități portuare, pe lângă cele existente, a spus șeful CNAPMC. Odată cu exploatarea câmpurilor de petrol și gaze din Marea Neagră se vor dezvolta noi servicii portuare. Constanța va juca rolul de centru de aprovizionare cu gaze naturale lichefiate în cadrul planului de management LNG Danube și, totodată, va fi un punct de intrare pentru piața energiei din Europa Centrală și de Sud-Est, pentru noi furnizori de gaze.
De la nașterea sa în anul 1993, ESPO și-a asumat nobila "misiune de a influența politica publică din Uniunea Europeană pentru a realiza un sector european portuar sigur, eficient și ecologic, care să funcționeze ca un element-cheie al unei industrii a transporturilor, în care să prevaleze condițiile de piață libere și nedenaturate, în măsura posibilului".
Performanțele obținute de portul Constanța au fost apreciate de ESPO, care l-a desemnat "Portul lunii decembrie 2018" (Port Pro of the Month). Totodată, pe site-ul
organizației au fost publicat un interviu cu Nicolae Dan Tivilichi – directorul general al Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime Constanța.
În cadrul lui, intervievatul a prezentat poziția portului Constanța pe harta comerțului maritim internațional, avantajele, facilitățile, dotările și performanțele sale. Se subliniază că portul românesc a reușit să devină principalul port de export al produselor agricole din Uniunea Europeană, încă din 2013. În ultimii nouă ani, traficul de cereale prin portul Constanța s-a triplat.
Obiectivele de viitor ale portului Constanța - a declarat Tivilichi - sunt: "digitalizarea fluxurilor operaționale portuare prin dezvoltarea unui sistem electronic portuar comunitar în următorii trei ani, dezvoltarea de noi produse logistice în hinterland, dezvoltarea infrastructurii de transport feroviar, asigurându-se condițiile necesare pentru creșterea traficului de produse energetice (petrol și produse petroliere) și dezvoltarea traficului Ro-Ro".
Portul Constanța dorește să devină un centru energetic, iar pentru aceasta sunt necesare noi facilități portuare, pe lângă cele existente, a spus șeful CNAPMC. Odată cu exploatarea câmpurilor de petrol și gaze din Marea Neagră se vor dezvolta noi servicii portuare. Constanța va juca rolul de centru de aprovizionare cu gaze naturale lichefiate în cadrul planului de management LNG Danube și, totodată, va fi un punct de intrare pentru piața energiei din Europa Centrală și de Sud-Est, pentru noi furnizori de gaze.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 15 Decembrie 2018
Vineri, 11 Ianuarie 2019
Sâmbătă, 22 Decembrie 2018
Miercuri, 19 Decembrie 2018
Marţi, 18 Decembrie 2018
Luni, 17 Decembrie 2018
Marţi, 08 Ianuarie 2019
Marţi, 08 Ianuarie 2019