S-a terminat cu mașinile diesel! Cine le-a pus gând rău și cât vor mai rezista în piață
8119
Articole recomandate
Investiție majoră în Portul Constanța, printr-un parteneriat public privat cu investitori din Emiratele Arabe Unite
18 Aprilie 2024
CECCAR: Ediţia a doua a Concursului de cultură şi educaţie financiar-contabilă, la Liceul „Virgil Madgearu”
18 Aprilie 2024
Țițeiul kazah KEBCO, în topul cererii europene
18 Aprilie 2024
„Portul Constanţa a devenit cel mai important hub de distribuţie la Marea Neagră pentru Europa Centrală şi de Est”
18 Aprilie 2024
Comisarul Majestăţii Sale pentru Comerţ şi Ambasadorul Marii Britanii la Bucureşti, vizită în Portul Constanţa
17 Aprilie 2024
Ministrul Transporturilor anunță schimbări majore la TAROM
17 Aprilie 2024
Autoritățile europene prevestesc dispariția mașinilor diesel. Comisarul european pentru piață internă și industrie este de părere că, în câțiva ani, acestea nu vor mai putea fi văzute pe străzi. Câteva mari orașe europene au anunțat deja interzicerea circulației autovehiculelor pe motorină.
Scandalul emisiilor trucate ar putea ajuta Uniunea Europeană să schimbe din temelii industria auto din Europa. Asta în condițiile în care, în prezent, aproximativ jumătate dintre mașinile din Uniune au motoare diesel.
"S-a terminat cu autovehiculele diesel. Cred că în câțiva ani acestea vor dispărea complet. Este o tehnologie care aparține trecutului. Oamenii au realizat că nu vom avea niciodată mașini diesel complet curate, fără emisii de oxid de azot", a declarat comisarul european pentru piață internă și industrie, Elzbieta Bienkowska, comisar european pentru piață internă și industrie.
Cristian Bucur, director tehnic RAR: Aceste particule sunt de fapt niște molecule de carbon cu un înveliș de hidrocarburi aromatice și oxizi metalici. Și acestea s-a demonstrat faptul că au potențial cancerigen.
Activiștii de mediu spun, însă, că problema poluării nu va fi rezolvată doar cu o astfel de taxă. Este nevoie și de amenajarea cât mai multor spații verzi.
Însă, în plină ofensivă împotriva mașinilor diesel, producătorii de componente anunță că au descoperit noi tehnologii care să facă aceste vehicule din nou atractive.
Inginerii Bosch susțin că au dezvoltat un sistem de evacuare complet nou, care va permite reducerea emisiilor de oxid de azot la numai 10% din limita maximă admisă în prezent. Acesta ar putea ajunge pe piață în 2020, transmite Digi24.ro.
Cristian Bucur, director tehnic RAR: Aceste particule sunt de fapt niște molecule de carbon cu un înveliș de hidrocarburi aromatice și oxizi metalici. Și acestea s-a demonstrat faptul că au potențial cancerigen.
Activiștii de mediu spun, însă, că problema poluării nu va fi rezolvată doar cu o astfel de taxă. Este nevoie și de amenajarea cât mai multor spații verzi.
Însă, în plină ofensivă împotriva mașinilor diesel, producătorii de componente anunță că au descoperit noi tehnologii care să facă aceste vehicule din nou atractive.
Inginerii Bosch susțin că au dezvoltat un sistem de evacuare complet nou, care va permite reducerea emisiilor de oxid de azot la numai 10% din limita maximă admisă în prezent. Acesta ar putea ajunge pe piață în 2020, transmite Digi24.ro.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Marţi, 29 Mai 2018
Marţi, 29 Mai 2018
Marţi, 29 Mai 2018
Luni, 28 Mai 2018
Vineri, 25 Mai 2018
Vineri, 25 Mai 2018
Vineri, 25 Mai 2018
Vineri, 25 Mai 2018
Luni, 28 Mai 2018
Duminică, 27 Mai 2018