Când va face ministrul transporturilor ordine în portul Constanța?
236
Articole de la același autor
Galerie foto. Constanța - oraș de închiriat
23 Februarie 2015
Cum a devenit UMC furnizor de ofițeri pentru flota Japoniei
26 Martie 2015
ANR scapă de teroarea hârtiilor și dosarelor
28 Martie 2015
Piața AeRO - oportunități pentru IMM-urile în căutare de finanțare
27 Februarie 2015
După ce au luat o pauză pe timpul sărbătorilor pascale, protestatarii din portul Constanța au revenit pe baricadele din fața Gării Maritime. Totodată, a fost reluat "bombardamentul" cu comunicate de presă. Ieri, au plecat pe adresa redacțiilor mesaje prin care cele două tabere, Compania Națională "Administrația Porturilor Maritime" Constanța, pe de o parte, Organizația Patronală "Operatorul Portuar" și Federația Națională a Sindicatelor Portuare, de cealaltă parte, se acuză reciproc. În ediția online redăm integral mesajele primite de redacția "Cuget Liber".
Evoluția conflictului demonstrează că nici comunicatele de presă, nici acțiunile de protest nu au rezolvat nimic! Dimpotrivă, au contribuit la adâncirea crizei. Este clar că niciuna dintre părți nu are de gând să cedeze, ambele fiind decise să își apere pozițiile până în pânzele albe.
Singurul care poate pune capăt acestui război și care poate face ordine în portul Constanța este Ministerul Transporturilor, în calitate de proprietar al domeniului public portuar, de acționar majoritar la CNAPMC și de autoritate centrală. Surprinzătoare este indiferența cu care instituția centrală tratează criza fără precedent din portul Constanța. Ministrul Ioan Rus are obligația să se implice direct în soluționarea conflictului din ograda sa!
Evoluția conflictului demonstrează că nici comunicatele de presă, nici acțiunile de protest nu au rezolvat nimic! Dimpotrivă, au contribuit la adâncirea crizei. Este clar că niciuna dintre părți nu are de gând să cedeze, ambele fiind decise să își apere pozițiile până în pânzele albe.
Singurul care poate pune capăt acestui război și care poate face ordine în portul Constanța este Ministerul Transporturilor, în calitate de proprietar al domeniului public portuar, de acționar majoritar la CNAPMC și de autoritate centrală. Surprinzătoare este indiferența cu care instituția centrală tratează criza fără precedent din portul Constanța. Ministrul Ioan Rus are obligația să se implice direct în soluționarea conflictului din ograda sa!
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 21 Martie 2015
Miercuri, 15 Aprilie 2015
Joi, 09 Aprilie 2015
Vineri, 27 Martie 2015
Marţi, 24 Martie 2015
Miercuri, 08 Aprilie 2015
Marţi, 07 Aprilie 2015
Miercuri, 25 Martie 2015
Luni, 23 Martie 2015