Călătorii vor renunța la mersul cu trenul până în 2020
Traficul feroviar de călători ar putea dispărea complet până în 2020, se arată într-un raport elaborat de către Societatea Academică Română. La baza acestei previziuni, potrivit realizatorilor raportului, stă faptul că, în ultimii anii, călătorii preferă tot mai des transportul rutier pentru a se deplasa pe distanțe medii și scurte, în detrimentul transportului cu trenul. Situația este susținută de volumele totale de trafic pe calea ferată care au scăzut drastic, cu 36% în perioada 1995 - 2005, iar traficul de călători a scăzut în aceeași perioadă cu 54%. Traficul s-a mutat către drumuri, în principal din cauză că taxa de folosire a șoselelor este mult mai mică și/sau mai puțin vizibilă decât taxa de acces la calea ferată.
Traficul feroviar de călători ar putea dispărea complet până în 2020, se arată într-un raport elaborat de către Societatea Academică Română. La baza acestei previziuni, potrivit realizatorilor raportului, stă faptul că, în ultimii anii, călătorii preferă tot mai des transportul rutier pentru a se deplasa pe distanțe medii și scurte, în detrimentul transportului cu trenul. Situația este susținută de volumele totale de trafic pe calea ferată care au scăzut drastic, cu 36% în perioada 1995 - 2005, iar traficul de călători a scăzut în aceeași perioadă cu 54%. Traficul s-a mutat către drumuri, în principal din cauză că taxa de folosire a șoselelor este mult mai mică și/sau mai puțin vizibilă decât taxa de acces la calea ferată.
Traficul feroviar de călători ar putea dispărea complet până în 2020, se arată într-un raport elaborat de către Societatea Academică Română. La baza acestei previziuni, potrivit realizatorilor raportului, stă faptul că, în ultimii anii, călătorii preferă tot mai des transportul rutier pentru a se deplasa pe distanțe medii și scurte, în detrimentul transportului cu trenul. Situația este susținută de volumele totale de trafic pe calea ferată care au scăzut drastic, cu 36% în perioada 1995 - 2005, iar traficul de călători a scăzut în aceeași perioadă cu 54%. Traficul s-a mutat către drumuri, în principal din cauză că taxa de folosire a șoselelor este mult mai mică și/sau mai puțin vizibilă decât taxa de acces la calea ferată.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!