Armatorii sprijină politica UE în domeniul transportului maritim
Articole recomandate
Miniștrii europeni de transport au adoptat concluziile privind prioritățile politicii UE în domeniul transportului maritim până în 2020. Concluziile susțin conținutul așa-numitei "Declarații Valletta" adoptată la conferința ministerială informală organizată de președinția malteză la sfârșitul lunii martie.
"Având în vedere că strategia actuală a UE pentru politica în domeniul transportului maritim 2009-2018 se încheie în mai puțin de doi ani, suntem încântați de faptul că Consiliul identifică ce să prioritizeze în continuare", a declarat secretarul general al ECSA, Patrick Verhoeven. "Concluziile adoptate definesc prioritățile și provocările corecte: competitivitatea, simplificarea și digitalizarea, decarbonizarea și reducerea emisiilor în aer", a adăugat el.
ECSA consideră că aceste priorități trebuie dezvoltate după 2020 și solicită o strategie ambițioasă în materie de transport maritim pentru perioada 2019-2028. Pentru ca transportul maritim din UE să înflorească, are nevoie de un cadru politic stabil și orientat către viitor, cu o orientare globală.
"Transportul maritim european este un jucător global puternic. Acest lucru ar trebui să fie prețuit, iar poziția competitivă a UE ar trebui îmbunătățită ", a spus Patrick Verhoeven.
Armatorii europeni se angajează să colaboreze cu instituțiile UE și cu părțile interesate pentru a realiza următoarele:
- Implementarea eficientă a liniilor directoare privind ajutorul de stat maritim pentru a permite noi oportunități de creștere a clusterului maritim și o mai mare competitivitate;
- obiective comerciale ambițioase pentru a menține piețele globale deschise;
- simplificarea și raționalizarea formalităților administrative și crearea unei adevărate piețe unice pentru transportul maritim;
- stabilirea obiectivelor și măsurilor globale de reducere a emisiilor de CO2 prin intermediul Organizației Maritime Internaționale;
- promovarea carierei maritime în UE.
"Având în vedere că strategia actuală a UE pentru politica în domeniul transportului maritim 2009-2018 se încheie în mai puțin de doi ani, suntem încântați de faptul că Consiliul identifică ce să prioritizeze în continuare", a declarat secretarul general al ECSA, Patrick Verhoeven. "Concluziile adoptate definesc prioritățile și provocările corecte: competitivitatea, simplificarea și digitalizarea, decarbonizarea și reducerea emisiilor în aer", a adăugat el.
ECSA consideră că aceste priorități trebuie dezvoltate după 2020 și solicită o strategie ambițioasă în materie de transport maritim pentru perioada 2019-2028. Pentru ca transportul maritim din UE să înflorească, are nevoie de un cadru politic stabil și orientat către viitor, cu o orientare globală.
"Transportul maritim european este un jucător global puternic. Acest lucru ar trebui să fie prețuit, iar poziția competitivă a UE ar trebui îmbunătățită ", a spus Patrick Verhoeven.
Armatorii europeni se angajează să colaboreze cu instituțiile UE și cu părțile interesate pentru a realiza următoarele:
- Implementarea eficientă a liniilor directoare privind ajutorul de stat maritim pentru a permite noi oportunități de creștere a clusterului maritim și o mai mare competitivitate;
- obiective comerciale ambițioase pentru a menține piețele globale deschise;
- simplificarea și raționalizarea formalităților administrative și crearea unei adevărate piețe unice pentru transportul maritim;
- stabilirea obiectivelor și măsurilor globale de reducere a emisiilor de CO2 prin intermediul Organizației Maritime Internaționale;
- promovarea carierei maritime în UE.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Sâmbătă, 10 Iunie 2017
Sâmbătă, 10 Iunie 2017
Sâmbătă, 10 Iunie 2017
Sâmbătă, 10 Iunie 2017
Sâmbătă, 10 Iunie 2017
Sâmbătă, 10 Iunie 2017
Sâmbătă, 10 Iunie 2017
Sâmbătă, 10 Iunie 2017
Sâmbătă, 10 Iunie 2017