Angajamentele OMV Petrom Marketing puse în dezbatere publică

164
Angajamentele OMV Petrom Marketing puse în dezbatere publică - angajamenteleomvpetrommarketing-1575321973.jpg

Articole de la același autor

Consiliul Concurenței supune dezbaterii publice propunerile de angajamente formulate de OMV Petrom Marketing în vederea înlăturării îngrijorărilor concurențiale identificate în contextul preluării a opt stații de distribuție carburanți de la compania ART Petrol. Acestea sunt localizate în București și în județele Ilfov, Ialomița, Dâmbovița, Teleorman, Giurgiu și Argeș.


În urma analizei efectelor acestei tranzacții, autoritatea de concurentă a constatat că operațiunea poate conduce la consolidarea unei poziții dominante pe piața comercializării cu amănuntul de carburanți, în patru dintre cele opt piețe locale analizate, respectiv: București, Slobozia (Jud. Ialomița), Potlogi (Jud. Dâmbovița), Alexandria (Jud. Teleorman).


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Marţi, 19 Noiembrie 2019
Stire din Economie : Lovitură dură pentru CFR Marfă
Pagina a fost generata in 1.4114 secunde