ANCOM / Problema cel mai des reclamată de clienții companiilor de telefonie și internet
116
Articole de la același autor
Case și vile executate silit, la prețuri de chilipir, la Constanța. Cu cât putem cumpăra o astfel de locuință
07 Septembrie 2013
Iată cine trebuie să vină, mai nou, la Trezorerie în Constanța
24 Septembrie 2013
S-a deschis Tinimtex! Iată noutățile ediției de toamnă
18 Septembrie 2013
Anunț important al Administrației Finanțelor Publice Constanța / Rearondare din punct de vedere al activității de trezorerie
23 Septembrie 2013
Care este diferența dintre un card de debit și unul de credit. Vezi ce poți face cu fiecare și cu ce costuri
08 Octombrie 2013
Zeci de hoteluri de pe litoral, scoase la vânzare
16 Septembrie 2013
Un număr tot mai mare dintre plângerile primite de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Telecomunicații (ANCOM) se referă la facturarea serviciilor de telefonie sau internet, au anunțat reprezentanții ANCOM.
"În general, centralele operatorilor sunt sisteme digitale, securizate, ai căror parametri sunt verificați periodic, ceea ce reduce semnificativ posibilitatea apariției unor erori de taxare a traficului cauzată de centrala operatorilor. Totuși, taxarea incorectă poate fi generată de faptul că furnizorul, dintr-o eroare umană, nu a introdus în sistemul său de facturare oferta sau extraopțiunile de care beneficiază un anumit client", explică reprezentanții ANCOM.
Pentru a evita situațiile neplăcute, utilizatorii sunt sfătuiți să verifice setările terminalului pe care îl folosesc și aplicațiile sau serviciile instalate pe acesta. De exemplu, în cazul în care este utilizată o conexiune wireless gratuită, este bine ca telefonul să nu fie setat să se conecteze automat la rețeaua furnizorului de internet în cazul în care semnalul rețelei wireless se pierde.
"Pentru a-și face o idee mai clară despre consumul propriu, utilizatorii de telefonie și internet pot solicita furnizorilor facturi detaliate, indiferent dacă au abonament sau cartelă preplătită. Factura detaliată trebuie să conțină, printre altele, informații privind numărul de ore/volumul de trafic inclus în abonament (limita de trafic), precum și traficul suplimentar efectuat", mai spun reprezentanții ANCOM.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 29 August 2013
Marţi, 05 Februarie 2013
Miercuri, 28 Noiembrie 2012
Marţi, 23 Octombrie 2012
Vineri, 19 Octombrie 2012
Marţi, 27 Decembrie 2011