ANCOM / Problema cel mai des reclamată de clienții companiilor de telefonie și internet

116
ANCOM / Problema cel mai des reclamată de clienții companiilor de telefonie și internet - telefon-1381401892.jpg

Articole de la același autor

Un număr tot mai mare dintre plângerile primite de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Telecomunicații (ANCOM) se referă la facturarea serviciilor de telefonie sau internet, au anunțat reprezentanții ANCOM. 




"În general, centralele operatorilor sunt sisteme digitale, securizate, ai căror parametri sunt verificați periodic, ceea ce reduce semnificativ posibilitatea apariției unor erori de taxare a traficului cauzată de centrala operatorilor. Totuși, taxarea incorectă poate fi generată de faptul că furnizorul, dintr-o eroare umană, nu a introdus în sistemul său de facturare oferta sau extraopțiunile de care beneficiază un anumit client", explică reprezentanții ANCOM. 


Pentru a evita situațiile neplăcute, utilizatorii sunt sfătuiți să verifice setările terminalului pe care îl folosesc și aplicațiile sau serviciile instalate pe acesta. De exemplu, în cazul în care este utilizată o conexiune wireless gratuită, este bine ca telefonul să nu fie setat să se conecteze automat la rețeaua furnizorului de internet în cazul în care semnalul rețelei wireless se pierde. 


"Pentru a-și face o idee mai clară despre consumul propriu, utilizatorii de telefonie și internet pot solicita furnizorilor facturi detaliate, indiferent dacă au abonament sau cartelă preplătită. Factura detaliată trebuie să conțină, printre altele, informații privind numărul de ore/volumul de trafic inclus în abonament (limita de trafic), precum și traficul suplimentar efectuat", mai spun reprezentanții ANCOM. 




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4973 secunde