Agricultorii își pot promova produsele pe banii UE
158
Articole de la același autor
Statul român îi mulge de bani pe cadeți
12 Februarie 2018
Nesiguranța și teama au pus stăpânire pe șantierul naval Daewoo-Mangalia
07 Februarie 2018
Fraierul din afacerea "Daewoo - Mangalia" e statul român
15 Ianuarie 2018
Au intrat în circulație bancnotele și monedele cu noua stemă a țării
02 Ianuarie 2018
Pentru anul 2018, Comisia Europeană a adoptat programul de lucru cu privire la acțiunile de informare și promovare ale produselor agricole pe piața internă și în țările terțe.
Suma alocată programelor de promovare eligibile pentru cofinanțarea UE, în anul 2018, este de 179,1 milioane euro, cu 37,1 milioane euro mai mult față de bugetul din 2017. Campania 2018 vine cu o noutate, reprezentată de programele de informare și promovare de pe piața UE, destinate să evidențieze aspectul durabil al producției de carne de oaie și capră, care este considerat cel mai extins sistem de producție animalieră și care joacă un rol important în protejarea naturii și păstrarea biodiversității.
Bugetul alocat sectorului cărnii de ovine și caprine este de 6 milioane euro, din care 2 milioane euro sunt prevăzute pentru programele simple și 4 milioane euro sunt destinate programelor multinaționale.
Programele pot fi depuse de organizațiile profesionale și interprofesionale ale sectorului, reprezentative la nivel național, grupuri și organizații de producători, precum și organisme din sectorul agroalimentar care au ca obiectiv activitățile de promovare.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 12 Februarie 2018
Vineri, 09 Februarie 2018
Marţi, 06 Februarie 2018
Sâmbătă, 27 Ianuarie 2018
Luni, 22 Ianuarie 2018
Vineri, 09 Februarie 2018
Marţi, 06 Februarie 2018
Vineri, 02 Februarie 2018
Marţi, 23 Ianuarie 2018