A început campania de educare fiscală a contribuabililor

155
A început campania  de educare fiscală  a contribuabililor - ainceputcampania-1429540457.jpg

Articole de la același autor

Agenția Națională de Administrare Fiscală implementează proiectul "Dezvoltarea unui parteneriat viabil între ANAF și beneficiarii direcți ai serviciilor furnizate de aceasta - premisă a eficientizării sistemului de colectare a veniturilor publice, cofinanțat din fonduri europene.

Scopul acestuia este crearea unui mecanism decizional consultativ pentru activitatea de administrare a veniturilor publice, care să contribuie la eficientizarea relației cu contribuabilul.

Se are în vedere obținerea unor ra-poarte de analiză și de interpretare cantitativă și calitativă de date statistice, a unui manual de identitate vizuală care să contribuie la "rebrandingul" instituțional, prin reconfigurarea siglei instituției, dezvoltarea unei campanii de educare și conștientizare fiscală a contribuabililor (media, directă și outdoor), o consultare publică pilot etc.

Valoarea totală a proiectului fără TVA este de 6.535.888,10 lei, din care: 6.520.888,10 lei reprezintă valoarea eligibilă a proiectului, formată din 5.542.754,88 lei provenind din Fondul Social European și 978.133,22 lei reprezentând cofinanțarea eligibilă a ANAF, în calitate de beneficiar al finanțării rambursabile.

În urma atribuirii contractului, pe baza licitației organizate de ANAF, SC Godmother SRL a creat conceptul creativ privind campania de conștientizare și educare fiscală a contribuabililor și se ocupă de implementarea componentelor campaniei, de crearea și implementarea unui mecanism decizional consultativ ANAF - contribuabili. Valoarea contractului este de 1.370.000 lei la care se adaugă TVA.

Difuzarea spotului ANAF din această campanie a constituit obiectul unei alte licitații, care a fost câștigată de Agenția de Publicitate Media Center SRL, valoarea acestui contract fiind de 997.332 lei la care se adaugă TVA.

Începând cu 20 aprilie 2015, a demarat, la nivel național, campania de conștientizare și educare fiscală a contribuabililor, simultan în presa scrisă, radio, tv, online și outdoor. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Miercuri, 15 Aprilie 2015
Stire din Economie : Fiscul dă cu biciul doar în cei mici
Pagina a fost generata in 0.6627 secunde