A început campania de educare fiscală a contribuabililor
155
Articole de la același autor
Un Cod fiscal CRIMINAL! Firmele fără salariați sunt în PERICOL de MOARTE. Statul vrea bani, bani și iar bani!
20 Februarie 2015
Galerie foto. Constanța - oraș de închiriat
23 Februarie 2015
Cum a devenit UMC furnizor de ofițeri pentru flota Japoniei
26 Martie 2015
ANR scapă de teroarea hârtiilor și dosarelor
28 Martie 2015
Agenția Națională de Administrare Fiscală implementează proiectul "Dezvoltarea unui parteneriat viabil între ANAF și beneficiarii direcți ai serviciilor furnizate de aceasta - premisă a eficientizării sistemului de colectare a veniturilor publice, cofinanțat din fonduri europene.
Scopul acestuia este crearea unui mecanism decizional consultativ pentru activitatea de administrare a veniturilor publice, care să contribuie la eficientizarea relației cu contribuabilul.
Se are în vedere obținerea unor ra-poarte de analiză și de interpretare cantitativă și calitativă de date statistice, a unui manual de identitate vizuală care să contribuie la "rebrandingul" instituțional, prin reconfigurarea siglei instituției, dezvoltarea unei campanii de educare și conștientizare fiscală a contribuabililor (media, directă și outdoor), o consultare publică pilot etc.
Valoarea totală a proiectului fără TVA este de 6.535.888,10 lei, din care: 6.520.888,10 lei reprezintă valoarea eligibilă a proiectului, formată din 5.542.754,88 lei provenind din Fondul Social European și 978.133,22 lei reprezentând cofinanțarea eligibilă a ANAF, în calitate de beneficiar al finanțării rambursabile.
În urma atribuirii contractului, pe baza licitației organizate de ANAF, SC Godmother SRL a creat conceptul creativ privind campania de conștientizare și educare fiscală a contribuabililor și se ocupă de implementarea componentelor campaniei, de crearea și implementarea unui mecanism decizional consultativ ANAF - contribuabili. Valoarea contractului este de 1.370.000 lei la care se adaugă TVA.
Difuzarea spotului ANAF din această campanie a constituit obiectul unei alte licitații, care a fost câștigată de Agenția de Publicitate Media Center SRL, valoarea acestui contract fiind de 997.332 lei la care se adaugă TVA.
Începând cu 20 aprilie 2015, a demarat, la nivel național, campania de conștientizare și educare fiscală a contribuabililor, simultan în presa scrisă, radio, tv, online și outdoor.
Scopul acestuia este crearea unui mecanism decizional consultativ pentru activitatea de administrare a veniturilor publice, care să contribuie la eficientizarea relației cu contribuabilul.
Se are în vedere obținerea unor ra-poarte de analiză și de interpretare cantitativă și calitativă de date statistice, a unui manual de identitate vizuală care să contribuie la "rebrandingul" instituțional, prin reconfigurarea siglei instituției, dezvoltarea unei campanii de educare și conștientizare fiscală a contribuabililor (media, directă și outdoor), o consultare publică pilot etc.
Valoarea totală a proiectului fără TVA este de 6.535.888,10 lei, din care: 6.520.888,10 lei reprezintă valoarea eligibilă a proiectului, formată din 5.542.754,88 lei provenind din Fondul Social European și 978.133,22 lei reprezentând cofinanțarea eligibilă a ANAF, în calitate de beneficiar al finanțării rambursabile.
În urma atribuirii contractului, pe baza licitației organizate de ANAF, SC Godmother SRL a creat conceptul creativ privind campania de conștientizare și educare fiscală a contribuabililor și se ocupă de implementarea componentelor campaniei, de crearea și implementarea unui mecanism decizional consultativ ANAF - contribuabili. Valoarea contractului este de 1.370.000 lei la care se adaugă TVA.
Difuzarea spotului ANAF din această campanie a constituit obiectul unei alte licitații, care a fost câștigată de Agenția de Publicitate Media Center SRL, valoarea acestui contract fiind de 997.332 lei la care se adaugă TVA.
Începând cu 20 aprilie 2015, a demarat, la nivel național, campania de conștientizare și educare fiscală a contribuabililor, simultan în presa scrisă, radio, tv, online și outdoor.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 17 Aprilie 2015
Joi, 16 Aprilie 2015
Miercuri, 15 Aprilie 2015
Miercuri, 15 Aprilie 2015
Marţi, 14 Aprilie 2015
Vineri, 10 Aprilie 2015
Miercuri, 08 Aprilie 2015
Sâmbătă, 18 Aprilie 2015
Joi, 09 Aprilie 2015
Miercuri, 08 Aprilie 2015