Nokia și BMW conduc în topul brandurilor de succes

308
BMW este brandul auto cu cel mai mare succes din România, potrivit studiului "High Impact Brands", realizat de compania de cercetare de piață Synovate. Factorii cheie după care s-a calculat impactul mărcilor auto au fost inovația, prestigiul, încrederea, popularitatea și… opti-mismul. Să înțelegem că există o explicație logică pentru cârdurile nesfârșite de X3, X5 și X6 care se plimbă pe străzile noastre mohorâte?
Și totuși, BMW a ocupat locul al doilea în clasament, prima poziție fiind ocupată de Nokia. Din câte se pare, totul se leagă aici. Dacă s-ar face încă un studiu pe șoferii de BMW, rezultatul ar fi unul singur – 99,99% dintre ei vorbesc la telefon.
Cum a fost făcut studiul: peste 1.000 de interviuri prin… telefon (mwhaha!), cu femei și bărbați cu vârste cuprinse între 18 și 54 ani, din 16 orașe cu o populație de peste 100.000 locuitori. Participanților li s-a cerut să nominalizeze spontan branduri și să le evalueze.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Vineri, 07 August 2009
Stire din Diverse : blitz
Vineri, 07 August 2009
Stire din Diverse : La ruinele cetății Histria
Pagina a fost generata in 2.73 secunde