Generația Facebook bagă industria auto în mormânt

171
Generația Facebook bagă industria auto în mormânt - 6649b621033ae95a2e9da0dd9c99fa48.jpg
Presupun că toți aveți câte un vecin care meșterește în fiecare week-end la Dacia 1310. E din generația veche. De asemenea, presupun că toți aveți în cap imaginea clasică din filmele americane, în care tinerii trag cu dinții să aibă un Cadillac, cu care să meargă la balul de absolvire și la drive-in cinema. Și ei sunt de modă veche.
Generația nouă, care cuprinde copii de 12 – 29 ani, nu mai manifestă un interes deosebit pentru automobile, potrivit unui studiu JD Power. De ce? Din cauza internetului, care i-a transformat pe copii din mecanici în IT-iști. Studiul a fost realizat prin analizarea a câtorva mii de postări de pe rețelele de socializare consa-crate (Twitter, Facebook, etc.), pe generația născută între 1980 și 1990.
Potrivit cercetătorilor, percepția generației tinere s-a schimbat – nevoia de a avea o mașină nu mai este la fel de pregnantă. Motivul – tinerii nu mai sunt constrânși să se întâlnească "fizic", pe măsură ce tehnologiile moderne de comunicare avansează. Fenomenul a fost deja întâlnit în Japonia, prima țară cu o dezvoltare industrială puternică, în care numărul persoanelor care dețin automobile a scăzut foarte mult.
"Industria auto este în pericol. Numeroase afaceri sunt dependente de automobile. Este cu atât mai trist cu cât generația actuală are cea mai mare putere de cumpărare din istorie", se arată în studiul JD Power.
Într-un fel, este chiar normal. Cum să mai stai pe messenger când ai mâinile pline de ulei?

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 2.1995 secunde