Clienții ShopIT trimit produsele în PLM

414
PLM este numele noului serviciu de la ShopIT, cu ajutorul căruia utilizatorii site-ului își pot crea configurații de sisteme pe care le pot publica pe site, iar ceilalți utilizatori le pot comenta, anunță agora.ro. Serviciul este foarte simplu de utilizat: produsele trebuie adăugate în coșul de cumpărături, după care se apasă butonul "Salvează în PLM". Utilizatorii pot crea un număr nelimitat de liste de produse, iar acestea pot fi publice (vizibile de către toți vizitatorii site-ului) sau private (vizibile doar de persoana care a creat lista).
Serviciul PLM face parte dintr-un pachet de servicii mai mare, servicii pe care ShopIT le implementează pentru a oferi clienților săi actuali, dar și potențialilor clienți o experiență mai plăcută și rapidă la cumpărături, dar în același timp și servicii suplimentare pentru a fideliza cumpărătorii. Primul serviciul, FreeSMS, lansat cu câteva săptămâni în urmă, permite clienților care fac cumpărături de minimum 100 RON să trimită gratuit maxim zece SMS-uri zilnic timp de 30 de zile.
Pentru a înlătura orice confuzie în privința abrevierii PLM, deși aceasta a fost și este folosită de toată lumea pentru a prescurta "Plecat La Magazin", în acest caz se trage de la "Produsele din Lista Mea".

PLM este numele noului serviciu de la ShopIT, cu ajutorul căruia utilizatorii site-ului își pot crea configurații de sisteme pe care le pot publica pe site, iar ceilalți utilizatori le pot comenta, anunță agora.ro. Serviciul este foarte simplu de utilizat: produsele trebuie adăugate în coșul de cumpărături, după care se apasă butonul "Salvează în PLM". Utilizatorii pot crea un număr nelimitat de liste de produse, iar acestea pot fi publice (vizibile de către toți vizitatorii site-ului) sau private (vizibile doar de persoana care a creat lista).
Serviciul PLM face parte dintr-un pachet de servicii mai mare, servicii pe care ShopIT le implementează pentru a oferi clienților săi actuali, dar și potențialilor clienți o experiență mai plăcută și rapidă la cumpărături, dar în același timp și servicii suplimentare pentru a fideliza cumpărătorii. Primul serviciul, FreeSMS, lansat cu câteva săptămâni în urmă, permite clienților care fac cumpărături de minimum 100 RON să trimită gratuit maxim zece SMS-uri zilnic timp de 30 de zile.
Pentru a înlătura orice confuzie în privința abrevierii PLM, deși aceasta a fost și este folosită de toată lumea pentru a prescurta "Plecat La Magazin", în acest caz se trage de la "Produsele din Lista Mea".

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 2.6779 secunde