Dezbatere
Școala românească pregătește elevii pentru viață?
Articole de la același autor
Incredibil, se poate și fără ghiozdan! O școală din Constanța nu mai dă teme elevilor
25 Octombrie 2016
"Mâncăm cu cadavrul lângă noi, îl botezăm, vorbim cu el!"
14 Noiembrie 2016
Directori "executați" pe capete, cu dreptatea în brațe. "Sunt lucruri nefirești. Puteau să reacționeze..."
27 Octombrie 2016
Urmările concursului de directori: zeci de școli constănțene își aleg... șefii prin vot
21 Noiembrie 2016
"«Mircea» nu este bunul profesorilor, ci al comunității"
28 Octombrie 2016
Echipajul Liceului Teoretic "Ovidius" din Constanța și cel al Colegiului național "Grigore Moisil" din Onești au "purtat" un meci de dezbateri, aparținând formatului World Schools, cu tema "Școala româ-nească pregătește elevii pentru viață?".
Echipajul constănțean, format din elevii Andreea Pernici (clasa a XII-a D), Cătălin Ciotu (clasa a XII-a D) și Marian Cucoară (clasa a XII-a B), au susținut moțiunea aducând argumente precum diversitatea informației predate, deschiderea către piața muncii și dezvoltarea de abilități sociale, intelectuale și emoționale, pe când echipa opoziției a prezentat argumente care aduceau în prim-plan insuficiența fondurilor acordate educației și supraîncărcarea materiei.
Dezbaterea în mediul online s-a desfășurat sub coordonarea profesorilor de științe socio-umane Victor Mihalașcu ("Ovidius") și Sburlan Duța ("Grigore Moisil"), cu sprijinul directorilor - profesor Cristina Anghel, profesor Mariana Bereczi, dar și informaticienilor celor două licee.
Verdictul final a fost dat de către profesor Valerian-Sorin Lungu, arbitru al dezbaterii, de la colegiul din Onești, după o sesiune de feedback utilă elevilor. Dacă anul trecut ovidiștii au câștigat, anul acesta echipa opoziției, reprezentată de elevii Colegiului Național "Grigore Moisil", și-a luat revanșa.
Echipajul constănțean, format din elevii Andreea Pernici (clasa a XII-a D), Cătălin Ciotu (clasa a XII-a D) și Marian Cucoară (clasa a XII-a B), au susținut moțiunea aducând argumente precum diversitatea informației predate, deschiderea către piața muncii și dezvoltarea de abilități sociale, intelectuale și emoționale, pe când echipa opoziției a prezentat argumente care aduceau în prim-plan insuficiența fondurilor acordate educației și supraîncărcarea materiei.
Dezbaterea în mediul online s-a desfășurat sub coordonarea profesorilor de științe socio-umane Victor Mihalașcu ("Ovidius") și Sburlan Duța ("Grigore Moisil"), cu sprijinul directorilor - profesor Cristina Anghel, profesor Mariana Bereczi, dar și informaticienilor celor două licee.
Verdictul final a fost dat de către profesor Valerian-Sorin Lungu, arbitru al dezbaterii, de la colegiul din Onești, după o sesiune de feedback utilă elevilor. Dacă anul trecut ovidiștii au câștigat, anul acesta echipa opoziției, reprezentată de elevii Colegiului Național "Grigore Moisil", și-a luat revanșa.
Articole pe aceeași temă
Joi, 24 Noiembrie 2016
Luni, 14 Noiembrie 2016
Miercuri, 09 Noiembrie 2016
Miercuri, 02 Noiembrie 2016
Miercuri, 02 Noiembrie 2016
Miercuri, 20 Iulie 2016
Miercuri, 13 Iulie 2016
Marţi, 12 Iulie 2016
Vineri, 08 Iulie 2016