Profesori constănțeni, perfecționați în școli din Europa
426
Articole de la același autor
Doliu în învățământul constănțean! A murit o învățătoare cunoscută, de la Școala nr. 28
04 Februarie 2020
Autobuzele școlare intră luni în circulație, la Constanța. Iată pe unde vor circula
15 Februarie 2020
Cinci școli constănțene, parțial închise, din cauza gripei
13 Februarie 2020
"Marele bal al Constanței", evenimentul de poveste al primăverii
13 Februarie 2020
Doliu în învățământul constănțean: a murit un cunoscut profesor. "Drum bun spre cele veșnice, dragul nostru prieten și coleg!"
28 Ianuarie 2020
Mai mulți profesori din județul Constanța au șansa de a se perfecționa în școli din Europa. Inspectoratul Școlar Județean Constanța este beneficiar al Proiectului Erasmus + Competențele profesorilor într-o epocă a schimbării, finanțat de Comisia Europeană prin Programul Erasmus +.
Scopul proiectului este creșterea calității serviciilor educaționale prin dezvoltarea competențelor profesionale și personale ale personalului didactic, prin cursuri finanțate de Programul Erasmus+, necesare reducerii abandonului școlar și îmbunătățirii rezultatelor școlare ale elevilor din grupurile de risc și crearea unui mediu pozitiv în școală.
Consorțiul este format din șapte unități de învățământ: Școala Gimnazială nr. 40 "Aurel Vlaicu" Constanța, Școala Gimnazială nr. 43 "Ferdinand" Constanța, Școala Gimnazială nr. 1 Peștera, Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă "Maria Montessori" Constanța, Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă "Delfinul" Constanța, Școala Gimnazială "Viceamiral I. Murgescu" Valu lui Traian și Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă "Albatros" Constanța, coordonați de către Inspectoratul Școlar Județean Constanța.
În perioada 9 – 15 februarie, șapte profesori și doi inspectori din instituțiile consorțiului au participat la cursul Towards The Inclusive Classroom: Best Practice, iar un director si un profesor la cursul Educational Management & School Leadership, formator Areadne Lifelong Learning Centre Kalamata, Grecia.
Prin participarea la aceste formări cadrele didactice și-au dezvoltat competențele și abilitățile de proiectare și de management al clasei incluzive, precum și de management educațional (elaborarea și gestionarea strategiei în procesul de luare a deciziilor, administrarea și managementul resurselor umane, luarea deciziilor și gestionarea situațiiilor de criză, politica educațională și analiza comparativă a sistemelor educaționale din țările membre UE, aplicații ale noilor tehnologii în educație).
Următoarea mobilitate va avea loc în perioada 29 februarie – 6 martie, iar profesorii vor parcurge cursul Coaching in educational contexts to reduce early school leaving, formator Cervantes Training, Alcalá de Henares, Madrid, Spania.
"Formarea resurselor umane constituie o premisă a succesului în derularea unui proces educațional de calitate. În acest context, prezența colegilor noștri la cursuri cu participare europeană reprezintă, în primul rând, un schimb valoros de exemple de bune practici, precum și o dezvoltare a competențelor care definesc un bun management al clasei de elevi", a declarat inspectorul școlar general, prof. Sorin Mihai.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 18 Februarie 2020
Miercuri, 12 Februarie 2020
Luni, 03 Februarie 2020
Joi, 28 Noiembrie 2019
Marţi, 26 Noiembrie 2019
Sâmbătă, 02 Noiembrie 2019
Luni, 14 Octombrie 2019
Marţi, 07 Ianuarie 2020
Marţi, 24 Decembrie 2019
Miercuri, 09 Octombrie 2019