Încep emoțiile! Elevii claselor a VI-a revin în bănci pentru susținerea Evaluării Naționale
386
Articole de la același autor
„Halal transparență și comunicare instituțională!”. Revolta unui fost director - „Vreți să ne desființați?”
11 Mai 2021
Prof. Ion Băraru: „După ce ai distrus olimpiadele școlare, nu poți începe un centru de excelență în mijlocul anului”
24 Aprilie 2021
Experți în management educațional cu diplome îndoielnice, achiziționate în schimbul unei „excursii”
11 Mai 2021
S-a dat startul la gradații de merit, adică „maratonul” birocratic pentru încă 25% la salariu
10 Mai 2021
După ce anul trecut au fost anulate, pandemia degringolând grav învățământul românesc, iată că, începând de astăzi, demarează o nouă serie de Evaluări Naționale, cu elevii de clasa a VI-a, care sunt așteptați să se întoarcă în bănci pentru a susține proba la Limbă și comunicare. Joi este programată proba la Matematică și Științe ale Naturii. La ambele probe elevii sunt așteptați să sosească în unitățile de învățământ începând cu ora 11, probele urmând a debuta la ora 12.
Pe 18 mai elevii de clasa a IV-a susțin proba la Limba română, pe 19 mai, proba la Matematică, iar pe 20 mai, proba la Limba maternă.
Pe 18 mai elevii de clasa a IV-a susțin proba la Limba română, pe 19 mai, proba la Matematică, iar pe 20 mai, proba la Limba maternă.
După ce inițial evaluările la clasa a II-a fuseseră programate în luna aprilie, iată că elevii vor avea de susținut testările începând cu 25 mai 2021, cu proba scrisă la Limba română și limba maternă, iar pe 26 mai elevii vor susține examenul de citit la Limba română și limba maternă. Pe 27 mai, va avea loc testarea la Matematică, iar pe 28 mai elevii care fac parte din minoritățile naționale vor susține testarea la Limba română, scris și citit.
Pentru elevii din învățământul primar, Inspectoratul Școlar Județean Constanța a stabilit accesul în clase începând cu ora 9, iar de la ora 10 se vor desfășura probele.
Testări care relevă și implicarea părinților
Testări care relevă și implicarea părinților
Anunțate de fostul ministru Remus Pricopie, în anul 2013, drept măsurători necesare pe traseu, respectiv trei filtre înaintea marii confruntări cu admiterea în clasa a IX-a, Evaluările Naționale la clasele a II-a, a IV-a și a VI-a au creat în primul an (2014) o adevărată tensiune în rândul părinților care se temeau realmente de aceste testări.
Odată cu trecerea timpului, tensiunea s-a diluat, dar a intervenit frustrarea copiilor care se tem că vor fi etichetați, unii dintre ei preferând să nu participe. De cealaltă parte, profesorii consideră că aceste teste nu s-ar fi rutinat dacă se lua decizia trecerii în catalog a notelor.
Evaluările Naționale pentru elevii claselor a II-a, a IV-a și a VI-a au ca scop verificarea cunoștințelor dobândite și pentru diagnoza de sistem, rezultatele nefiind făcute publice, ci doar comunicate părinților.
Considerate de mulți părinți irelevante, în acest peste un an de învățământ online, în care toți cei implicați în actul educațional au încercat să facă tot ceea ce le-a stat în puteri să depășească un „handicap”, testele la învățământul primar constituie și „măsura” implicării celor de-acasă.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 23 Aprilie 2021
Miercuri, 12 Mai 2021
Marţi, 11 Mai 2021
Vineri, 30 Aprilie 2021
Sâmbătă, 24 Aprilie 2021
Joi, 06 Mai 2021
Joi, 29 Aprilie 2021
Vineri, 23 Aprilie 2021