Femeile, ținta aluziilor sexuale în emisiunile de divertisment difuzate la televiziunile din România
Articole recomandate
Omagiu adus academicianului Cristian Hera și agronomului Dumitru Manole, la Facultatea de Științe ale Naturii
28 Martie 2024
Elevi ai Liceului ”Callatis” din Mangalia, calificați la fazele naționale ale olimpiadelor
27 Martie 2024
Referirile la aspectul fizic al unor personaje feminine mondene a crescut în emisiunile de divertisment difuzate la televiziunile din România în ultimii ani, femeile fiind tot mai mult ținta aluziilor sexuale în aceste programe, potrivit unui raport de analiză media al proiectului național ALTFEM.
Proiectul ALTFEM este o campanie pentru schimbarea imaginii femeii în societate și este dezvoltat de agenția de comunicare TBWABucurești, Fundația Centrul Parteneriat pentru Egalitate (CPE) și ActiveWatch - Agenția de Monitorizare a Presei (AMP).
Raportul "Imaginea femeii în societatea românească", elaborat în cadrul proiectului ALTFEM, a fost prezentat marți, într-o conferință de presă, organizată la București.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 24 Iulie 2013
Miercuri, 24 Iulie 2013
Marţi, 23 Iulie 2013
Marţi, 23 Iulie 2013
Luni, 22 Iulie 2013
Luni, 22 Iulie 2013
Luni, 22 Iulie 2013
Miercuri, 17 Iulie 2013