Femeile, ținta aluziilor sexuale în emisiunile de divertisment difuzate la televiziunile din România

78

Articole recomandate

Referirile la aspectul fizic al unor personaje feminine mondene a crescut în emisiunile de divertisment difuzate la televiziunile din România în ultimii ani, femeile fiind tot mai mult ținta aluziilor sexuale în aceste programe, potrivit unui raport de analiză media al proiectului național ALTFEM.




Proiectul ALTFEM este o campanie pentru schimbarea imaginii femeii în societate și este dezvoltat de agenția de comunicare TBWABucurești, Fundația Centrul Parteneriat pentru Egalitate (CPE) și ActiveWatch - Agenția de Monitorizare a Presei (AMP).


Raportul "Imaginea femeii în societatea românească", elaborat în cadrul proiectului ALTFEM, a fost prezentat marți, într-o conferință de presă, organizată la București.






Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Miercuri, 24 Iulie 2013
Stire din Cultură-Educație : Caravana Filmului Românesc
Pagina a fost generata in 1.3814 secunde