DEZBATERE. Evaluarea Națională. SUBIECTE GRELE sau COPII DEPĂȘIȚI?
Articole de la același autor
Ecourile subiectelor de la proba scrisă de limba și literatura română a Evaluării Naționale 2014 continuă să facă valuri, exemple de răspunsuri date de elevi în lucrări făcând deliciul multora, chiar și pe post de bancuri.
Părinții consideră că acolo, la Ministerul Educației Naționale nu se cunoaște realitatea din băncile școlilor românești. În condițiile în care elevii din ziua de azi știu să reproducă și prea puțini să… opineze, de argumente nu mai vorbim, poezia lui Ion Minulescu a fost făcută "praf".
Cât despre întâlnirea cu un scriitor contemporan, ne întrebăm câte școli din mediul rural au avut posibilitatea să organizeze asemenea evenimente?
Ciudate au fost inclusiv baremele pe care le-au avut la dispoziție profesorii corectori, cu limitări ciudate de variabile ca răspuns. De exemplu, li se cere elevilor să ofere sinonime la conjuncția "fiindcă". În barem, exemplele date sunt "deoarece", "căci". Dar dacă un elev a ales "pentru că" (locuțiune conjuncțională), oare doar corectorul poate risca să-l depuncteze?
Elevi, profesori sau părinți, CUM COMENTAȚI MODUL ÎN CARE S-A DESFĂȘURAT EVALUAREA NAȚIONALĂ DE ANUL ACESTA?
Comentează știrea
De la mine
3 iulie 2014
scoala
Mi-e scarba de acest sistem. Unii profesori au dat rezolvarile pentru examene. Ce cautau in scoala profii de specialitate in ziua examenului? Ca sa rezolve celor care au dat micile atentii exercitiile pentru nota cinci? Sau doar de atat au fost in stare profesorii. Am intalnit exemple in care elevii de gimnaziu sa ii scoata la liman pe profesori.
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 28 Iunie 2014
Joi, 26 Iunie 2014
Marţi, 24 Iunie 2014
Duminică, 22 Iunie 2014
Duminică, 22 Iunie 2014
Luni, 16 Iunie 2014
Sâmbătă, 21 Iunie 2014