Cum devii mai bun la matematică? Prin "Școala Discovery"
După două luni de la debutul programului "Școala Discovery", profesorii constănțeni care au par-ticipat la proiect au constatat că elevii au devenit mai interesați de materii precum matematică, chimie, biologie sau fizică.
Proiectul, realizat de Discovery Networks și Ministerul Educației, constă în difuzarea zilnică a unor lecții cu subiecte științifice, alcătuite după pro-grama școlară.
Lecțiile sunt urmărite de profesori și elevi la școală sau acasă, individual, iar cadrele didactice pot descărca, de pe portalul școala.discovery.ro, materiale - suport pentru lecții.
Spre exemplu, la Liceul Teoretic "Ovidius" din Constanța, elevii sunt mai mult decât încântați de acest program.
"Acest sistem este benefic, el captând atenția elevilor care au participat la lecțiile propuse de programul Discovery într-un mod fabulos. Seriile de emisiuni educaționale au stârnit foarte mult interesul elevilor și au fost adevă-rat sprijin pentru profesori în susținerea lecțiilor de curs. Trebuie înțeles că acest program nu a înlocuit profesorul, ci l-a ajutat să capteze atenția într-un mod deosebit a elevilor. Bineînțeles că programul a funcționat foarte bine, iar elevii au fost atrași într-o cursă unde au putut participa cu foarte multe idei și proiecte", a declarat, pentru "Cuget Liber", prof. Cristina Anghel, directorul Liceului Teoretic "Ovidius" Constanța.
Proiectul, realizat de Discovery Networks și Ministerul Educației, constă în difuzarea zilnică a unor lecții cu subiecte științifice, alcătuite după pro-grama școlară.
Lecțiile sunt urmărite de profesori și elevi la școală sau acasă, individual, iar cadrele didactice pot descărca, de pe portalul școala.discovery.ro, materiale - suport pentru lecții.
Spre exemplu, la Liceul Teoretic "Ovidius" din Constanța, elevii sunt mai mult decât încântați de acest program.
"Acest sistem este benefic, el captând atenția elevilor care au participat la lecțiile propuse de programul Discovery într-un mod fabulos. Seriile de emisiuni educaționale au stârnit foarte mult interesul elevilor și au fost adevă-rat sprijin pentru profesori în susținerea lecțiilor de curs. Trebuie înțeles că acest program nu a înlocuit profesorul, ci l-a ajutat să capteze atenția într-un mod deosebit a elevilor. Bineînțeles că programul a funcționat foarte bine, iar elevii au fost atrași într-o cursă unde au putut participa cu foarte multe idei și proiecte", a declarat, pentru "Cuget Liber", prof. Cristina Anghel, directorul Liceului Teoretic "Ovidius" Constanța.
Articole pe aceeași temă
Joi, 02 Februarie 2012
Luni, 05 Martie 2012
Vineri, 16 Decembrie 2011
Marţi, 22 Noiembrie 2011
Sâmbătă, 14 Ianuarie 2012