"Nu e vorba de curaj aici!"
2222
Articole de la același autor
În ce condiții e permis "exportul" ajutorului de șomaj
01 Octombrie 2014
Ai pomi în curte? Când riști amenzi colosale
11 Noiembrie 2014
"Nora mea e ceva de groază!"
11 Octombrie 2014
Trăim în "patria mârlanilor"? Războiul mansardelor: creiere forate cu bormașini, ciocane și înjurături
08 Octombrie 2014
În ce condiții se oficiază cununii civile în week-end și cât costă
23 Septembrie 2014
"Am vrut să las o reclamație la OPC, dar mi s-a spus că trebuie neapărat s-o semnez, că nu se primesc anonime, că trebuie să am curaj și să-mi asum ce scriu acolo, că apoi trebuie să se verifice și se fac niște cheltuieli. Am explicat că e vorba de cineva din familie și s-ar lăsa cu scandal, nu e vorba de curaj aici, am mai auzit cazuri de nemulțumiți care nu reclamă de frică. Chiar nu înțeleg de ce nu se primesc anonime! Ce, toate reclamațiile semnate sunt și fondate?" – ni s-a plâns un cititor, care apreciază drept exagerată această cerință.
v v v
Cei care sunt puși în situația de a depune o reclamație la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor ar trebui să aibă în vedere că trebuie să respecte o procedură impusă de lege, mai exact O.G. nr. 27/2002. Din informațiile primite de la OPC, tot conform prevederilor legale, consumatorii nemulțumiți au dreptul să depună o reclamație la Protecția Consumatorului după ce au încercat să rezolve pe cale amiabilă problema cu cel răspunzător de prestarea acelui serviciu, indiferent de calitatea pe care o are. Abia dacă nu se ajunge la o înțelegere pot depune reclamația, care, tot potrivit reglementărilor legale, se face în nume personal și se semnează. În plus, trebuie să se atașeze și documentele probatorii, adică factura fiscală, bonul fiscal sau chitanța, contractul, certificatul de garanție sau alte documente, în funcție de situație. În concluzie, pentru a putea fi instrumentate de către comisarii OPC, reclamațiile trebuie asumate de consumatorii nemulțumiți.
v v v
Cei care sunt puși în situația de a depune o reclamație la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor ar trebui să aibă în vedere că trebuie să respecte o procedură impusă de lege, mai exact O.G. nr. 27/2002. Din informațiile primite de la OPC, tot conform prevederilor legale, consumatorii nemulțumiți au dreptul să depună o reclamație la Protecția Consumatorului după ce au încercat să rezolve pe cale amiabilă problema cu cel răspunzător de prestarea acelui serviciu, indiferent de calitatea pe care o are. Abia dacă nu se ajunge la o înțelegere pot depune reclamația, care, tot potrivit reglementărilor legale, se face în nume personal și se semnează. În plus, trebuie să se atașeze și documentele probatorii, adică factura fiscală, bonul fiscal sau chitanța, contractul, certificatul de garanție sau alte documente, în funcție de situație. În concluzie, pentru a putea fi instrumentate de către comisarii OPC, reclamațiile trebuie asumate de consumatorii nemulțumiți.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 15 Noiembrie 2014
Luni, 08 Septembrie 2014
Joi, 07 August 2014
Vineri, 01 August 2014
Vineri, 18 Iulie 2014
Miercuri, 16 Iulie 2014
Marţi, 08 Iulie 2014
Marţi, 08 Iulie 2014
Sâmbătă, 17 Mai 2014