Cine poate depune o reclamație la OPC
Articole de la același autor
Ce riscă locatarii care obturează coloana de aerisire
02 Iulie 2013
Câte cununii religioase sunt permise într-o viață de om
01 Iunie 2013
Când se anulează donația lăsată moștenire de părinți
03 Iunie 2013
Când se plătește mai mult pentru dezbaterea moștenirii
11 Iunie 2013
"Se poate face o reclamație de către mai mulți oameni la OPC și s-o semneze un reprezentant, sau fiecare din cei nemulțumiți trebuie să scrie câte o reclamație pe același subiect? Vă mulțumesc anticipat pentru lămuriri, Lucia"
Potrivit reglementărilor Agenției Naționale pentru Protecția Consumatorului, și la Constanța, reclamațiile și sesizările consumatorilor nemulțumiți de un anume serviciu pot fi depuse numai de către consumatori persoane fizice. Consumator înseamnă însă orice persoană fizică sau un grup de persoane fizice constituite în asociații.
Atenție, însă, căci divergențele între operatorii economici nu intră în sfera de competență a ANPC.
De asemenea, reclamațiile trebuie semnate, întrucât petițiile anonime sau cele în care nu figurează datele de identificare ale reclamantului nu se iau în considerare, nici nu se aruncă, ci se clasează.
Forma reclamației
De menționat că reclamațiile și sesizările se adresează OPC în formă scrisă ori în format electronic și se transmit prin poșta obișnuită sau prin cea electronică, la următoarea adresă: Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanta, str. Poporului nr. 121 bis, [email protected], [email protected] sau se depun personal la sediu.
Important! Reclamația sau sesizarea se fac numai în nume personal.
Potrivit reglementărilor Agenției Naționale pentru Protecția Consumatorului, și la Constanța, reclamațiile și sesizările consumatorilor nemulțumiți de un anume serviciu pot fi depuse numai de către consumatori persoane fizice. Consumator înseamnă însă orice persoană fizică sau un grup de persoane fizice constituite în asociații.
Atenție, însă, căci divergențele între operatorii economici nu intră în sfera de competență a ANPC.
De asemenea, reclamațiile trebuie semnate, întrucât petițiile anonime sau cele în care nu figurează datele de identificare ale reclamantului nu se iau în considerare, nici nu se aruncă, ci se clasează.
Forma reclamației
De menționat că reclamațiile și sesizările se adresează OPC în formă scrisă ori în format electronic și se transmit prin poșta obișnuită sau prin cea electronică, la următoarea adresă: Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanta, str. Poporului nr. 121 bis, [email protected], [email protected] sau se depun personal la sediu.
Important! Reclamația sau sesizarea se fac numai în nume personal.
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 03 Iulie 2013
Sâmbătă, 15 Iunie 2013
Vineri, 19 Aprilie 2013
Vineri, 22 Martie 2013
Vineri, 15 Martie 2013