Ați pierdut buletinul? Iată cum obțineți unul nou

19989
"M-am trezit fără buletin, habar n-am când mi-a dispărut. Problema e că am nevoie urgent de el și nu știu cum să procedez, de ce acte e nevoie. Poate mă ajutați dumneavoastră, le-ar fi și altora ca mine de folos. Vă mulțumesc!" (Adriana Alexe).

În primul rând, trebuie să știți că eliberarea actului de identitate se face la Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor (SPCLEP) aflat în cadrul Primăriei. Atât pentru preschimbarea actului de identitate, cât și pentru elibe-rarea unui act nou, ca urmare a pierderii, distrugerii, deteriorării sau furtului sunt necesare următoarele acte: cerere tip; actul de identitate, când este cazul, original (și copie în cazul cărții de identitate) - cartea de alegător (când este cazul); certificatul de naștere, certificatul de căsătorie, certificatele de naștere pentru copiii sub 14 ani care îl însoțesc pe titular la noul domiciliu (original și copie); certificatul de deces al celuilalt soț sau sentința judecătorească definitivă și irevocabilă, dacă este cazul (original și copie); documente cu care se face dovada schimbării datelor de stare civilă, dacă este cazul (original și copie); actul cu care se face dovada spațiului de locuit (contract de vânzare cumpărare a locuinței sau adeverință de rol) în original și copie; declarație de primire în spațiu, dacă solicitantul este chiriaș; copie a actului de identitate al proprietarului (când este cazul).

Taxele se plătesc la primărie. Este vorba despre un timbru fiscal în valoare de un leu, respectiv de patru lei în cazul pierderii, distrugerii, deteriorării, furtului cărții de identitate.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Joi, 31 Mai 2012
Stire din Cetățenești : Meniul zilei
Pagina a fost generata in 1.4736 secunde