Abonații Enel, afectați dacă nu transmit telefonic indexul?
926
Articole de la același autor
Cât costă și cum angajezi un detectiv particular la nevoie
03 Ianuarie 2013
Are împuternicitul drepturi egale cu titularul depozitului bancar?
21 Decembrie 2012
Pot fi obligați locatarii să repare acoperișul blocului?
16 Noiembrie 2012
Se poate vinde uscătoria blocului? Dar alte părți comune?
04 Ianuarie 2013
Cum ajutați repartitoarele de căldură să-și facă treaba
09 Noiembrie 2012
Cine se poate interna o zi în spital pentru analize gratuite
11 Decembrie 2012
"Ce se întâmplă dacă nu reușesc să transmit indexul la Enel prin telefon? Se taie curentul, se pun penalități… sau ce?" - Eliza Damian.
v v v
Abonații care, dintr-un motiv sau altul, nu reușesc să transmită telefonic indexul de consum, nu trebuie să-și facă probleme, întrucât Enel are o soluție și pentru asemenea situații, chiar dacă modalita-tea prin care consumatorii casnici trebuie să transmită indexul de consum este prin serviciul Telecitire.
Așadar, clienții care se consideră depășiți de sistemul telecitire sau, dintr-un motiv sau altul, nu reușesc, la un moment dat, să se achite de obligația transmiterii telefonice a indexului de consum, nu trebuie să se teamă că vor fi incluși pe lista restanțierilor sau vor fi obligați să plătească penalități. Totul, din cauză că și abonații aflați în situațiile de mai sus vor primi, lună de lună, factura de la Enel, care însă va fi evaluată nu în baza consumului real, ci a unui index estimat în funcție de media consumurilor precedente.
Regularizarea consumului, la șase luni
De reținut că la un interval de șase luni se va face regularizarea consumului, iar pentru aceasta, o echipă a Enel se va deplasa la domiciliul abonaților care nu au transmis indexul, pentru a confrunta cifrele. Factura următoare citirii de regularizare poate fi mai mare sau mai mică, în funcție de consumul real stabilit de echipa de regularizare. Așadar, rostul acestei proceduri este ca niciun abonat să nu plătească nici mai mult, dar nici mai puțin față de cât consumă într-un anumit interval de timp.
Abonații care, dintr-un motiv sau altul, nu reușesc să transmită telefonic indexul de consum, nu trebuie să-și facă probleme, întrucât Enel are o soluție și pentru asemenea situații, chiar dacă modalita-tea prin care consumatorii casnici trebuie să transmită indexul de consum este prin serviciul Telecitire.
Așadar, clienții care se consideră depășiți de sistemul telecitire sau, dintr-un motiv sau altul, nu reușesc, la un moment dat, să se achite de obligația transmiterii telefonice a indexului de consum, nu trebuie să se teamă că vor fi incluși pe lista restanțierilor sau vor fi obligați să plătească penalități. Totul, din cauză că și abonații aflați în situațiile de mai sus vor primi, lună de lună, factura de la Enel, care însă va fi evaluată nu în baza consumului real, ci a unui index estimat în funcție de media consumurilor precedente.
Regularizarea consumului, la șase luni
De reținut că la un interval de șase luni se va face regularizarea consumului, iar pentru aceasta, o echipă a Enel se va deplasa la domiciliul abonaților care nu au transmis indexul, pentru a confrunta cifrele. Factura următoare citirii de regularizare poate fi mai mare sau mai mică, în funcție de consumul real stabilit de echipa de regularizare. Așadar, rostul acestei proceduri este ca niciun abonat să nu plătească nici mai mult, dar nici mai puțin față de cât consumă într-un anumit interval de timp.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 07 Ianuarie 2013
Luni, 07 Ianuarie 2013
Luni, 07 Ianuarie 2013
Sâmbătă, 05 Ianuarie 2013
Sâmbătă, 22 Decembrie 2012
Vineri, 21 Decembrie 2012
Joi, 20 Decembrie 2012
Joi, 20 Decembrie 2012