Abonații Enel, afectați dacă nu transmit telefonic indexul?

926

Articole de la același autor

"Ce se întâmplă dacă nu reușesc să transmit indexul la Enel prin telefon? Se taie curentul, se pun penalități… sau ce?" - Eliza Damian.


v v v

Abonații care, dintr-un motiv sau altul, nu reușesc să transmită telefonic indexul de consum, nu trebuie să-și facă probleme, întrucât Enel are o soluție și pentru asemenea situații, chiar dacă modalita-tea prin care consumatorii casnici trebuie să transmită indexul de consum este prin serviciul Telecitire.

Așadar, clienții care se consideră depășiți de sistemul telecitire sau, dintr-un motiv sau altul, nu reușesc, la un moment dat, să se achite de obligația transmiterii telefonice a indexului de consum, nu trebuie să se teamă că vor fi incluși pe lista restanțierilor sau vor fi obligați să plătească penalități. Totul, din cauză că și abonații aflați în situațiile de mai sus vor primi, lună de lună, factura de la Enel, care însă va fi evaluată nu în baza consumului real, ci a unui index estimat în funcție de media consumurilor precedente.

Regularizarea consumului, la șase luni

De reținut că la un interval de șase luni se va face regularizarea consumului, iar pentru aceasta, o echipă a Enel se va deplasa la domiciliul abonaților care nu au transmis indexul, pentru a confrunta cifrele. Factura următoare citirii de regularizare poate fi mai mare sau mai mică, în funcție de consumul real stabilit de echipa de regularizare. Așadar, rostul acestei proceduri este ca niciun abonat să nu plătească nici mai mult, dar nici mai puțin față de cât consumă într-un anumit interval de timp. 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4428 secunde