"Am cumpărat un ARO 240. Unde îl pot recarosa? Să schimb motorul cu unul de Brașov?"

14346
5

Articole de la același autor

Am primit, pe adresa redacției, un mesaj din partea unui constănțean fericit. Spun fericit pentru că omul, pasionat de motoare, a făcut o investiție într-un automobil de teren ARO, pe care dorește să-l facă "boboc". 


Redăm, în rândurile următoare, scrisoarea lui Emil, care, cu această ocazie, solicită păreri și sfaturi din partea celor care au avut sau au astfel de mașini.





"Am cumpărat, recent, un ARO 240, an de fabricație 1982, cu prelată, două locuri în față și băncuțe laterale în spate. Are motor de Câmpulung, este funcțional, acte la zi. Nu am dat mult pe el, 1.500 de lei, dar sunt convins că voi mai avea investiții de făcut. 


În primul rând, vreau să îl recarosez. Apoi, am auzit că motoarele de Câmpulung sunt mai problematice, că ar porni mai greu, și mi s-a sugerat să îl înlocuiesc cu unul de Brașov. 


La capitolul tăblărie și bucșărie nu stă rău, nu troncăne, însă cred că trebuie umblat pe la direcție, volanul merge foarte greu.

Așadar, dacă știți unde poate fi recarosat, care e procedura de schimbare a motorului și ce aș mai putea face pentru a fi condus mai ușor, vă aștept cu sfaturile dumneavoastră".



ARO 24 a fost o gamă de vehicule de teren fabricate începând cu anul 1972 de către Întreprinderea de Automobile ARO.

Primul model, denumit oficial ARO 240, a intrat în producție după o perioadă de 6 ani de proiectări. Prima apariție a noului model a avut loc la Expoziția Realizărilor Economiei Naționale, în 1969, la București. 


Producția aceste serii de vehicule de teren a fost sistată în anul 2006.



Comentează știrea

mecanic
23 iunie 2017
nu in romania

in nici un caz in romania .romanii nici nu mai stiu ca este un automobil produs aici. vreti sa-l faceti ca nou si ieftin? mergeti intro tata africana in Vietnam sau america de sud. in romania parvenitilor se poate repara rols-masserati-bmw .......

Fost detonator ARO
25 iunie 2017
Depinde de caroserie

Am avut cu motor de Brașov și montasem cutie cu 5 viteze. Am fost super mulțumit dar am fost nevoit sa renunț din cauza impozitului exagerat impus de Emil Boc. Ajunsese la 4700 lei anual în condițiile în care eu am dat mașină cu 3500 lei. Și doar ce ii făcusem reparație capitala

vali ceasca
14 iulie 2017
Solutia

Ia un bidon cu benzina si toarna pe el dupa care-i dai foc.

Ionut
23 iulie 2017
Desprearo

Buna ziua.va las nunarul mei de tel pentru a va da niste sfaturi in legatura cu aro.eu 0767357233

Bodo Feri
23 iulie 2017
ARO 240

Salut,ám eu un aro 243 cu motor de brasov dacã te intereseazã.Tel.0764149701

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2263 secunde