Revoluție în transportul public. China introduce un tramvai fără șine și fără vatman
Articole recomandate
Aeronava “Nadia Comăneci” îi va transporta pe sportivii români la Jocurile Olimpice de la Paris
18 Aprilie 2024
În Dubai a căzut cea mai abundentă ploaie din ultimii 75 de ani. Cum se explică fenomenul
18 Aprilie 2024
Caz asemănător cu cel de la 2 Mai. Ce au pățit polițiștii
18 Aprilie 2024
Mai mulţi români blocați în Dubai s-au întors în țară, anunță MAE. Pentru ceilalţi se caută soluții
18 Aprilie 2024
MAE monitorizează situația grupurilor de cetăţeni români blocate pe Aeroportul din Dubai
17 Aprilie 2024
Produs de o filială a gigantului CRRC, ART este un tramvai autonom, hibrid, fără șofer sau șine. Scoaterea pe piață a acestui tramvai face posibilă crearea unei rețele de transport urban la prețuri imbatabile, scrie Les Echos.
Nu este nici tramvai, nici autobuz, deși este echipat cu roți de cauciuc și se deplasează independent pe stradă, fără conducător auto. Numit "ART" (Autonomous Rail Rapid Transit), acest nou vehicul "inteligent" este testat în prezent la Harbin, în nord-estul Chinei, zonă care se confruntă cu temperaturi de -20 de grade Celsius.
Cu sistemul său de ghidare optică autonomă, boghiurile cu două axe, sistemul hidraulic și anvelopele speciale, vehiculul hibrid CRRC Times Electric vine să îmbunătățască gama de material rulant pentru transportul urban, după cum scrie Les Echos.
Cu o lungime 35 de metri lungime, ART poate transporta 300 de pasageri la o viteză de 70 km/h. În plus, se află în stadiul de proiect o versiune de tramvai pentru transportul a 500 de pasageri. Orientarea sa optică, care utilizează tehnologiile GPS și Lidar, îi permite acestui tip de tramvai să se deplaseze la milimetru de-a lungul unui marcaj invizibil.
Nu este nici tramvai, nici autobuz, deși este echipat cu roți de cauciuc și se deplasează independent pe stradă, fără conducător auto. Numit "ART" (Autonomous Rail Rapid Transit), acest nou vehicul "inteligent" este testat în prezent la Harbin, în nord-estul Chinei, zonă care se confruntă cu temperaturi de -20 de grade Celsius.
Cu sistemul său de ghidare optică autonomă, boghiurile cu două axe, sistemul hidraulic și anvelopele speciale, vehiculul hibrid CRRC Times Electric vine să îmbunătățască gama de material rulant pentru transportul urban, după cum scrie Les Echos.
Cu o lungime 35 de metri lungime, ART poate transporta 300 de pasageri la o viteză de 70 km/h. În plus, se află în stadiul de proiect o versiune de tramvai pentru transportul a 500 de pasageri. Orientarea sa optică, care utilizează tehnologiile GPS și Lidar, îi permite acestui tip de tramvai să se deplaseze la milimetru de-a lungul unui marcaj invizibil.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Joi, 14 Februarie 2019
Joi, 14 Februarie 2019
Joi, 14 Februarie 2019
Joi, 14 Februarie 2019
Miercuri, 13 Februarie 2019
Miercuri, 13 Februarie 2019
Miercuri, 13 Februarie 2019
Marţi, 12 Februarie 2019
Marţi, 12 Februarie 2019
Marţi, 12 Februarie 2019
Marţi, 12 Februarie 2019
Marţi, 12 Februarie 2019