Parlamentul ungar, supertaxă pe publicitate. Mass media ripostează
Articole recomandate
Raportul Departamentului de Stat al SUA pe 2023: Spitalele, poliția și vămile din România, afectate de corupție
24 Aprilie 2024
Eveniment fericit în familia Simion. Liderul AUR a devenit tătic
24 Aprilie 2024
CEDO condamnă România pentru achitarea a doi ofițeri condamnați pentru crime legate de Holocaust
23 Aprilie 2024
Parlamentul ungar a adoptat o nouă taxă pe publicitate, denunțată de mass-media ca fiind o tentativă a guvernului de a controla acest sector, transmite AFP.
Săptămâna trecută, principalele posturi de televiziune și stații de radio și-au întrerupt emisiunile timp de 15 minute, iar marile publicații și site-uri și-au lăsat albă prima pagină pentru a denunța acest proiect, acuzat că împinge spre faliment numeroase instituții media și agenții de publicitate. Fapt rar întâlnit, mass-media considerate ca portavoce ale guvernului s-au alăturat contestației.
Noua taxă se înscrie într-o serie de măsuri fiscale dure și specifice care vizează sectoare economice deseori dominate de companii străine. De la venirea lui Orban la putere în 2010, această politică a fost deja aplicată în telecomunicații, distribuție, energie și sectorul bancar, scrie Agerpres.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 10 Ianuarie 2014
Vineri, 30 Mai 2014
Vineri, 31 Ianuarie 2014
Vineri, 24 Ianuarie 2014
Joi, 23 Ianuarie 2014
Miercuri, 20 Noiembrie 2013
Marţi, 12 Martie 2013