O fetiță de 10 ani a primit o ofertă de la Google pentru angajare

201
O fetiță de 10 ani a primit o ofertă de la Google pentru angajare - evolvinggoogleidentityshare-1549892599.jpg

Articole recomandate

Are zece ani și a fost ofertată deja de Google să lucreze pentru ei, după ce își va termina studiile. Vorbim despre Samaira, o fetiță din Statele Unite pasionată de IT, care a atras atenția companiilor din Sillicon Valley cu o idee genială: un board game care îi învață pe copii secretele programării.


Samaira este o puștoaică de doar zece ani, care inspiră noua generație din poziția de antreprenor. La șase ani, tatăl ei, care lucrează ca inginer în IT, a început să îi vorbească despre programare. Domeniul a atras-o din prima clipă. Doi ani mai târziu, a inventat un joc revoluționar. Se numește CoderBunnyz și combină trei dintre lucrurile care îi plac cel mai mult puștoaicei din California: liniile de cod, jocurile de tip board game și...iepurașii.

Îi învață pe copii să programeze, în timp ce se joacă un board game. Și conține multe concepte, despre secvențe de cod, condiționări, strategie, rezolvarea blocajelor și soluționarea problemelor.

Jocul a atras atenția mai multor companii, printre care Microsoft, Intel și Google, iar Samaira a ajuns copilul-minune din Silicon Valley. A început să fie invitată la conferințe, în calitate de speaker, iar cei de la Google i-au propus să lucreze pentru ei, după ce își finalizează studiile. Puștoaica le-a spus că se mai gândește, pentru că ar vrea să rămână antreprenor.

"Mulți dintre oamenii care vor să fie antreprenori spun că nu timp din cauza serviciului sau a altor activități. Dar, dacă vrei să faci ceva cu adevărat, atunci timpul se va dilata ca să te poți ocupa și de pasiunile tale", afirmă Samaira.

Samaira ține și ateliere de programare pentru elevi în școli și biblioteci, unde îi învață pe copii regulile jocului pe care l-a inventat. În septembrie 2018, 106 școli din Statele Unite foloseau deja CoderBunnyz ca instrument de predare, la ora de informatică. De curând, Samaira a lansat un al doilea joc, orientat către programarea inteligenței artificiale.


Este la fel ca la Facebook. Facebook folosește recunoașterea imaginilor ca să te întrebe dacă vrei să etichetezi pe cineva și așa mai departe. Pentru că este antrenat, la fel ca în nivelul anterior din joc, antrenat de multe ori să recunoască acea imagine.

Michelle Obama și Sheryl Sandberg, directorul de operațiuni al Facebook, sunt femeile care o inspiră pe Samaira, dar caută mereu să învețe ceva de la cei din jur. A lansat și o serie de interviuri pe canalul ei de Youtube, unde vorbește cu oameni de succes din diverse domenii, de la educație și până la jurnalism.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 0.8854 secunde