Cauzele tragediei aviatice de la Soci. "Comandante, ne prăbușim!"
Articole recomandate
Pericol uriaș în Slănic Prahova: O stradă s-a surpat și sute de oameni riscă să rămână fără locuințe
25 Aprilie 2024
Raportul Departamentului de Stat al SUA pe 2023: Spitalele, poliția și vămile din România, afectate de corupție
24 Aprilie 2024
Eveniment fericit în familia Simion. Liderul AUR a devenit tătic
24 Aprilie 2024
Anchetatorii ruși care investighează catastrofa aviatică în care a fost implicat, duminică dimineață, un avion Tupolev TU-154 al armatei ruse consideră în acest moment că o defecțiune a flapsurilor este cauza cea mai probabilă a accidentului, relatează agențiile DPA și EFE.
Această ipoteză este privilegiată în urma examinării cutiei negre ce conține discuțiile dintre piloți.
"Flapsurile! La naiba! Altimetrul! Comandante, ne prăbușim!" - este o parte a dialogului din cabina de pilotaj redat de publicația rusă Komsomolskaya Pravda, consultată de Agerpres.
Flapsurile (voleții) sunt elementele mecanice mobile plasate în partea posterioară a aripilor și au rolul de a spori portanța avionului la viteze reduse.
Ipoteza unei disfuncționalități a flapsurilor este sprijinită și de o declarație a unui militar rus, care a văzut de la sol evoluția avionului în ultimele momente dinaintea prăbușirii în Marea Neagră.
Acest martor a observat că, în loc să ia înălțime, avionul care tocmai decolase de pe aeroportul din Soci a coborât rapid către suprafața apei, la fel ca în cazul unei manevre de aterizare, aeronava zburând cu o viteză mică și cu botul ridicat, iar în final, pare să fi lovit apa cu coada.
Între timp, continuă operațiunile de recuperare a resturilor avionului și a cadavrelor, nefiind excluse nici alte ipoteze, precum o eroare de pilotaj ori defecțiuni tehnice de altă natură.
La bordul avionului care decolase către Siria se aflau 84 de pasageri și opt membri ai echipajului, printre pasageri numărându-se și 64 de membri ai Corului Armatei Roșii, corul Alexandrov.
Avionul implicat în accident aparținea Ministerului rus al Apărării și a fost fabricat în anul 1983.
Această ipoteză este privilegiată în urma examinării cutiei negre ce conține discuțiile dintre piloți.
"Flapsurile! La naiba! Altimetrul! Comandante, ne prăbușim!" - este o parte a dialogului din cabina de pilotaj redat de publicația rusă Komsomolskaya Pravda, consultată de Agerpres.
Flapsurile (voleții) sunt elementele mecanice mobile plasate în partea posterioară a aripilor și au rolul de a spori portanța avionului la viteze reduse.
Ipoteza unei disfuncționalități a flapsurilor este sprijinită și de o declarație a unui militar rus, care a văzut de la sol evoluția avionului în ultimele momente dinaintea prăbușirii în Marea Neagră.
Acest martor a observat că, în loc să ia înălțime, avionul care tocmai decolase de pe aeroportul din Soci a coborât rapid către suprafața apei, la fel ca în cazul unei manevre de aterizare, aeronava zburând cu o viteză mică și cu botul ridicat, iar în final, pare să fi lovit apa cu coada.
Între timp, continuă operațiunile de recuperare a resturilor avionului și a cadavrelor, nefiind excluse nici alte ipoteze, precum o eroare de pilotaj ori defecțiuni tehnice de altă natură.
La bordul avionului care decolase către Siria se aflau 84 de pasageri și opt membri ai echipajului, printre pasageri numărându-se și 64 de membri ai Corului Armatei Roșii, corul Alexandrov.
Avionul implicat în accident aparținea Ministerului rus al Apărării și a fost fabricat în anul 1983.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 28 Decembrie 2016
Duminică, 25 Decembrie 2016
Duminică, 25 Decembrie 2016
Marţi, 27 Decembrie 2016
Joi, 22 Decembrie 2016
Joi, 22 Decembrie 2016
Miercuri, 21 Decembrie 2016
Marţi, 20 Decembrie 2016
Miercuri, 07 Decembrie 2016