În edițiile din 28 și 29 iulie 2022 ale ziarului „Cuget Liber” am publicat articolul „O întrebare pentru Consiliul Concurenței: Cine vrea să destabilizeze serviciile de siguranță a navigației în porturile maritime române ...
Cazul portcontainerului „Ever Given”, care a blocat timp de șase zile Canalul Suez, a scos în evidență importanța serviciului de remorcaj maritim, afirmă Jacques Kerkhof – șeful unei comisii profesionale a Federației Eur ...
Portul Constanța trece prin momente critice. Mai întâi, cu ajutorul Justiției, a fost demis Nicolae Dan Tivilichi, directorul general al Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime. Apoi au început atacurile me ...
Consiliul Concurenței s-a comportat multă vreme ca un profesor de școală veche, care își educă elevii cu bățul. S-a hotărât să schimbe metoda. Intenționează ca, de-acum înainte, să impună respect ...
În istoria pilotajului și remorcajului maritim din România, 2014 va fi consemnat ca an al blocajului legislativ. Punerea în aplicare a patru acte normative fundamentale, care reglementează serviciile de siguranță a navig ...
În anul 2000, cele 16.250.000 de acțiuni ale companiei de remorcare maritimă "Coremar" erau deținute de… 11.000 de acționari. Cel mai mic pachet era de 658 acțiuni, iar cel mai mare, de 1.625.000 acțiuni. Adunările ...
Consiliul Concurenței recomandă eliminarea administrațiilor portuare din circuitul autorizării Serviciile de siguranța navigației sunt sub presiune. La finele anului trecut, Ministerul Transporturilor a pus în dezba ...
Pe circuitul de avizare al Misterului Transporturilor se află câteva ordine de ministru care vizează mai buna organizare a activităților portuare. Este vorba de: ordinul pentru autorizarea operatorilor economici pentru d ...
---- Publicitate ----
Cele mai accesate ştiri
Cuget Liber (https://cugetliber.ro/) folosește cookies pentru a imbunătăți experiența utilizatoriilor noștri. Află mai multe sau Sunt de acord