Sunteți nemulțumiți de SPIT Constanța? Ce puteți face

198
Sunteți nemulțumiți de SPIT Constanța? Ce puteți face - ceprogramaughiseele1448557691149-1566891851.jpg

Articole recomandate

Serviciul Public de Impozite și Taxe (SPIT) Constanța își continuă strategia digitală și aduce în atenția contribuabililor o nouă metodă inovativă de a-și expune punctul de vedere cu privire la calitatea serviciilor oferite prin simpla completare a două chestionare pe dispozitive electronice, tip tabletă.

În sălile de așteptare din cadrul agențiilor fiscale, contribuabilii au posibilitatea de a completa pe tabletele amplasate două tipuri de chestionare:


- "Opinia dumneavoastră contează mult pentru noi" care cuprinde o secțiune cu un set de trei întrebări, unde este vizată aprecierea serviciului prestat de către funcționarii publici aflați la ghișeele instituției, prin acordarea de calificative;


- "Chestionarul de evaluare privind satisfacția contribuabilului" - primele 5 întrebări fac referire la calitatea serviciilor oferite, profesionalismul, atitudinea personalului instituției cu care a interacționat, precum și confortul spațiilor de așteptare.

Acest concept nou, spre deosebire de modalitățile clasice de evaluare, oferă șansa la finalul chestionarelor de a propune sugestii ce pot îmbunătății calitatea Serviciul Public de Impozite și Taxe Constanța, prin analizare și satisfacere a cerințelor/așteptărilor contribuabililor, prezente și viitoare.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.5024 secunde