Când puteți returna produsele cumpărate
288
Articole de la același autor
Captivi într-un sistem de încălzire falimentar! Se pregătește interzicerea debranșărilor
28 Noiembrie 2018
ATENȚIE! NINSORI ȘI VISCOL, săptămâna viitoare, la Constanța
25 Noiembrie 2018
Atenție, se oprește furnizarea de gaze naturale, în județul Constanța!
22 Octombrie 2018
CONSTANȚA, SUB AVERTIZARE COD GALBEN DE VISCOL, NINSORI ȘI POLEI
27 Noiembrie 2018
Intrarea gratuită, mâine, la Microrezervație, Delfinariu și teatrele din Constanța
13 Noiembrie 2018
Reprezentanții Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor atrag atenția consumatorilor că beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a returna produsele cumpărate, dacă nu sunt mulțumiți de ele, fără să fie nevoiți să-și justifice decizia.
Astfel, în cazul în care comerciantul nu a menționat despre existența dreptului de returnare a produselor, termenul în care cumpărătorul poate opta pentru acest lucru se prelungește cu un an.
Comercianții, la rândul lor, trebuie să ramburseze toate sumele primite de la consumator în cel mult 14 zile de la momentul la care consumatorul a anunțat că vrea să returneze produsele, iar rambursarea se face prin aceeași modalitate de plată pe care a folosit-o consumatorul la cumpărare. Excepție face cazul în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării. Reclamațiile se depun la sediile Comisariatelor Județene pentru Protecția Consumatorilor. Pentru a putea fi soluționate, reclamațiile trebuie să fie însoțite de următoarele documente probatorii: factură fiscală, bon fiscal sau chitanță, contract, certificat de garanție sau alte documente, după caz.
Astfel, în cazul în care comerciantul nu a menționat despre existența dreptului de returnare a produselor, termenul în care cumpărătorul poate opta pentru acest lucru se prelungește cu un an.
Comercianții, la rândul lor, trebuie să ramburseze toate sumele primite de la consumator în cel mult 14 zile de la momentul la care consumatorul a anunțat că vrea să returneze produsele, iar rambursarea se face prin aceeași modalitate de plată pe care a folosit-o consumatorul la cumpărare. Excepție face cazul în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării. Reclamațiile se depun la sediile Comisariatelor Județene pentru Protecția Consumatorilor. Pentru a putea fi soluționate, reclamațiile trebuie să fie însoțite de următoarele documente probatorii: factură fiscală, bon fiscal sau chitanță, contract, certificat de garanție sau alte documente, după caz.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 06 Iunie 2018
Luni, 21 Mai 2018
Miercuri, 09 Mai 2018
Miercuri, 09 Mai 2018
Marţi, 08 Mai 2018
Luni, 23 Aprilie 2018
Luni, 08 Ianuarie 2018
Marţi, 28 Noiembrie 2017
Vineri, 17 Noiembrie 2017