MAI vrea să digitalizeze emiterea actelor de stare civilă. Cât costă proiectul
191
Articole de la același autor
Examenul pentru permisul de conducere, greu de trecut. "Trebuie să scăpăm de polițiști"
16 Ianuarie 2018
Nu mai circulă microbuzele și autobuzele în județul Constanța! Care sunt excepțiile - UPDATE
18 Ianuarie 2018
Polițiștii vor închide secțiile și nu vor mai munci suplimentar. "Vom ieși cu 20.000 de oameni în stradă"
04 Ianuarie 2018
Premieră în Poliția Română. Comisar șef, detașat în subordinea Primăriei Constanța. "Este o pierdere pentru Poliția Română, dar un câștig pentru Poliția Locală"
04 Decembrie 2017
Bătaie pe locurile din sursă externă la Poliție. "Mulți nu știu că intră într-un sistem putred"
25 Ianuarie 2018
Ministerul Afacerilor Interne a depus cererea de finanțare din fonduri europene pentru realizarea "Sistemului Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă".
Proiectul se încadrează în implementarea Strategiei naționale în domeniul TIC (Agenda Digitală pentru România) și va răspunde nevoilor cetățenilor pentru înregistrarea evenimentelor de viață.
Prin acest proiect se urmărește informatizarea sistemului de depunere a cererilor pentru înregistrarea și eliberarea efectivă a documentelor de stare civilă pentru patru evenimente de viață (naștere, căsătorie, divorț, deces), precum și implementarea suportului necesar dezvoltării și accesării serviciilor electronice ce au la bază informații primare de stare civilă.
Astfel, implementarea acestui sistem va conduce la accesarea online a datelor/informațiilor referitoare la procedurile/formularele privind actele de stare civilă, descărcarea on-line și completarea în format editabil a formularelor necesare cererilor pentru eliberarea actelor de stare civilă, încărcarea on-line a unor categorii de formulare necesare emiterii actelor de stare civilă, plata on-line a taxelor aferente, programarea on-line în vederea eliberării documentelor emise la nivelul MAI.
Printre alte beneficii oferite de acest sistem se numără și reducerea birocrației prin eliminarea treptată a evidențelor manuale, dar și asigurarea transparenței activităților desfășurate. De asemenea, vor fi digitizate documentele de stare civilă din ultimii 100 de ani.
Informatizarea va reduce numărul de drumuri pe care cetățenii le vor face la ghișee, în contextul în care documentele vor putea fi accesate electronic. În plus, va crește nivelul de securitate al documentelor emise de serviciile de stare civilă.
Proiectul are o valoare de aproximativ 34 milioane euro (fără TVA) și va fi implementat pe parcursul a 36 de luni. Parteneri în proiect, alături de Ministerul Afacerilor Interne, sunt Serviciul de Telecomunicații Speciale, Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale și Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene.
Proiectul se încadrează în implementarea Strategiei naționale în domeniul TIC (Agenda Digitală pentru România) și va răspunde nevoilor cetățenilor pentru înregistrarea evenimentelor de viață.
Prin acest proiect se urmărește informatizarea sistemului de depunere a cererilor pentru înregistrarea și eliberarea efectivă a documentelor de stare civilă pentru patru evenimente de viață (naștere, căsătorie, divorț, deces), precum și implementarea suportului necesar dezvoltării și accesării serviciilor electronice ce au la bază informații primare de stare civilă.
Astfel, implementarea acestui sistem va conduce la accesarea online a datelor/informațiilor referitoare la procedurile/formularele privind actele de stare civilă, descărcarea on-line și completarea în format editabil a formularelor necesare cererilor pentru eliberarea actelor de stare civilă, încărcarea on-line a unor categorii de formulare necesare emiterii actelor de stare civilă, plata on-line a taxelor aferente, programarea on-line în vederea eliberării documentelor emise la nivelul MAI.
Printre alte beneficii oferite de acest sistem se numără și reducerea birocrației prin eliminarea treptată a evidențelor manuale, dar și asigurarea transparenței activităților desfășurate. De asemenea, vor fi digitizate documentele de stare civilă din ultimii 100 de ani.
Informatizarea va reduce numărul de drumuri pe care cetățenii le vor face la ghișee, în contextul în care documentele vor putea fi accesate electronic. În plus, va crește nivelul de securitate al documentelor emise de serviciile de stare civilă.
Proiectul are o valoare de aproximativ 34 milioane euro (fără TVA) și va fi implementat pe parcursul a 36 de luni. Parteneri în proiect, alături de Ministerul Afacerilor Interne, sunt Serviciul de Telecomunicații Speciale, Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale și Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 24 Ianuarie 2018
Vineri, 19 Ianuarie 2018
Miercuri, 17 Ianuarie 2018
Joi, 11 Ianuarie 2018
Marţi, 09 Ianuarie 2018
Marţi, 09 Ianuarie 2018
Închisoare pe viață pentru uciderea unui polițist! Carmen Dan vrea pedepse mai mari și pentru ultraj
Miercuri, 03 Ianuarie 2018
Vineri, 26 Ianuarie 2018
Luni, 08 Ianuarie 2018
Vineri, 29 Decembrie 2017