32 de nave au primit interdicție, în 2018, în porturile Paris Memorandum
203
Articole de la același autor
Marinari, mai doriți o flotă maritimă comercială sub pavilion românesc? Puneți presiune pe Parlament și Guvern!
10 Iulie 2019
Navigatorii europeni vor avea o mai mare libertate de circulație pe piața shipping-ului comunitar
10 Iunie 2019
"Fiind marinar și ambasador maritim IMO, îmi doresc o flotă maritimă comercială sub pavilion românesc!"
17 Iulie 2019
Organizația Paris Memorandum, din care face parte și România, a pus în practică un sistem armonizat de inspecții al căror scop este eliminarea navelor sub standard, cu pavilion străin, care vizitează porturile europene și ale Americii de Nord.
Anual sunt realizate peste 18.000 de inspecții la bordul navelor străine, care intră în porturile Paris Memorandum, pentru a se constata dacă acestea respectă standardele internaționale de siguranță, securitate și mediu, iar echipajele au condiții adecvate de viață și muncă. De fiecare dată, când se constată existența unor deficiențe, controlul se soldează cu măsuri.
Recent, organizația a dat publicității raportul de activitate pe 2018. Potrivit acestuia, în cursul anului au fost emise 24 de ordine de interdicție a accesului unor nave în porturile care au aderat la organizație, în scădere față de 2017, când numărul interdicțiilor a fost de 32. Începând din 2016, această măsură s-a aplicat în 77 de cazuri.
Procentul de reținere a navelor cu neconformități a scăzut la 3,15% din totalul navelor inspectate. În 2017, era de 3,87%. Numărul de deficiențe care au condus la reținerea navelor a scăzut de la 3.883, în 2017, la 3.171, în 2018, în timp ce numărul inspecțiilor la nave a crescut de la 17.923 la 17.952.
Navele înmatriculate sub pavilioanele Comore, Republica Tanzania și Togo au înregistrat cel mai mare număr de interdicții.
În 2018, un număr de 566 de nave au fost reținute pentru deficiențe,
Cele mai frecvente deficiențe înregistrate au fost în legătură cu Codul ISM - Codul internațional de management al securității la bordul navelor (1.911 cazuri, respectiv 4,73%, din total) și asigurarea măsurilor de intervenție în caz de incendiu (1.057, respectiv 4,73%).
Anual sunt realizate peste 18.000 de inspecții la bordul navelor străine, care intră în porturile Paris Memorandum, pentru a se constata dacă acestea respectă standardele internaționale de siguranță, securitate și mediu, iar echipajele au condiții adecvate de viață și muncă. De fiecare dată, când se constată existența unor deficiențe, controlul se soldează cu măsuri.
Recent, organizația a dat publicității raportul de activitate pe 2018. Potrivit acestuia, în cursul anului au fost emise 24 de ordine de interdicție a accesului unor nave în porturile care au aderat la organizație, în scădere față de 2017, când numărul interdicțiilor a fost de 32. Începând din 2016, această măsură s-a aplicat în 77 de cazuri.
Procentul de reținere a navelor cu neconformități a scăzut la 3,15% din totalul navelor inspectate. În 2017, era de 3,87%. Numărul de deficiențe care au condus la reținerea navelor a scăzut de la 3.883, în 2017, la 3.171, în 2018, în timp ce numărul inspecțiilor la nave a crescut de la 17.923 la 17.952.
Navele înmatriculate sub pavilioanele Comore, Republica Tanzania și Togo au înregistrat cel mai mare număr de interdicții.
În 2018, un număr de 566 de nave au fost reținute pentru deficiențe,
Cele mai frecvente deficiențe înregistrate au fost în legătură cu Codul ISM - Codul internațional de management al securității la bordul navelor (1.911 cazuri, respectiv 4,73%, din total) și asigurarea măsurilor de intervenție în caz de incendiu (1.057, respectiv 4,73%).
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Miercuri, 17 Iulie 2019
Miercuri, 17 Iulie 2019
Miercuri, 17 Iulie 2019
Miercuri, 17 Iulie 2019
Miercuri, 17 Iulie 2019
Miercuri, 17 Iulie 2019
Miercuri, 17 Iulie 2019
Miercuri, 17 Iulie 2019
Miercuri, 17 Iulie 2019
Marţi, 16 Iulie 2019
Marţi, 16 Iulie 2019