Facebook combate mesajele ofensatoare cu inteligența artificială
Articole recomandate
Google spune că modelul său de AI este capabil să obţină un punctaj de 91% la examenele de licenţă în medicină
25 Martie 2024
Platformele Facebook și Instagram au picat în România
05 Martie 2024
Ce s-a întâmplat cu primul pacient uman căruia medicii i-au implantat un cip cerebral dezvoltat de compania Neuralink
20 Februarie 2024
Din 29 februarie, WhatsApp va fi inaccesibil pentru unele dispozitive
18 Februarie 2024
Facebook vrea să creeze un program de inteligență artificială care să monitorizeze conținuturile publicate pe rețeaua de socializare. programul ar putea astfel să semnaleze automat materialele ofensatoare difuzate în timpul unui streaming video live, relatează News.ro.
Până acum, Facebook s-a bazat pe utilizatorii săi pentru a raporta conținuturile ofensatoare, care sunt apoi verificate de angajați ai companiei, pentru ca acestea să nu fie contrare "standardelor comunității". Deciziile asociate chestiunilor spinoase generate de controversele generate de anumite conținuturi sunt luate de obicei de manageri de top din structura companiei americane.
Însă, recent Facebook a început să folosească tot mai mult inteligența artificială pentru a descoperi conținuturile ofensatoare de pe site-ul său.
"Este vorba de un algoritm care detectează nuditatea, violența sau oricare alte lucruri care nu corespund politicilor noastre", a precizat Joaquin Candela, directorul departamentului de învățare automatizată din cadrul companiei americane.
Facebook a început deja să utilizeze programe automatizate pentru a semnala conținuturile video extremiste, a dezvăluit agenția de presă Reuters, în iunie.
În prezent, noul program automatizat este testat în cadrul Facebook Live, serviciul de streaming folosit de utilizatorii care efectuează transmisiuni video live pe site-ul platformei.
Facebook folosește, de asemenea, programe automatizate pentru a analiza zecile de milioane de semnalări pe care le primește în fiecare săptămână, pentru a putea să selecteze conținuturile raportate și să le direcționeze apoi spre experții companiei, specializați în analizarea de conținuturi.
Numeroși observatori au acuzat Facebook că a facilitat victoria lui Donald Trump în alegerile prezidențiale de pe 8 noiembrie, permițând susținătorilor acestuia să distribuie articole mincinoase. Peste 1 milion de distribuiri au fost înregistrate pe Facebook asociate unor link-uri cu știri false, precum, de exemplu, acela în care internauții erau asigurați, în mod eronat, că Papa Francisc susținea candidatura politicianului republican sau acela potrivit căruia un agent FBI care investiga e-mailurile candidatei democrate Hillary Clinton a fost găsit decedat.
Cu toate acestea, stabilirea cu certitudine a faptului că un anumit conținut instigă la ură sau la intimidare, de exemplu, necesită un anumit context, au precizat reprezentanții Facebook.
Compania Facebook a fost implicată în acest an în mai multe controverse generate de activitatea de moderare a conținuturilor difuzate pe site-ul său - de la plângeri venite din întreaga lume după eliminarea unei fotografii legendare, realizată în timpul Războiului din Vietnam, din cauza nudității, și până la permisiunea acordată utilizatorilor de a publica și de a distribui știri false.
Însă, recent Facebook a început să folosească tot mai mult inteligența artificială pentru a descoperi conținuturile ofensatoare de pe site-ul său.
"Este vorba de un algoritm care detectează nuditatea, violența sau oricare alte lucruri care nu corespund politicilor noastre", a precizat Joaquin Candela, directorul departamentului de învățare automatizată din cadrul companiei americane.
Facebook a început deja să utilizeze programe automatizate pentru a semnala conținuturile video extremiste, a dezvăluit agenția de presă Reuters, în iunie.
În prezent, noul program automatizat este testat în cadrul Facebook Live, serviciul de streaming folosit de utilizatorii care efectuează transmisiuni video live pe site-ul platformei.
Facebook folosește, de asemenea, programe automatizate pentru a analiza zecile de milioane de semnalări pe care le primește în fiecare săptămână, pentru a putea să selecteze conținuturile raportate și să le direcționeze apoi spre experții companiei, specializați în analizarea de conținuturi.
Numeroși observatori au acuzat Facebook că a facilitat victoria lui Donald Trump în alegerile prezidențiale de pe 8 noiembrie, permițând susținătorilor acestuia să distribuie articole mincinoase. Peste 1 milion de distribuiri au fost înregistrate pe Facebook asociate unor link-uri cu știri false, precum, de exemplu, acela în care internauții erau asigurați, în mod eronat, că Papa Francisc susținea candidatura politicianului republican sau acela potrivit căruia un agent FBI care investiga e-mailurile candidatei democrate Hillary Clinton a fost găsit decedat.
Cu toate acestea, stabilirea cu certitudine a faptului că un anumit conținut instigă la ură sau la intimidare, de exemplu, necesită un anumit context, au precizat reprezentanții Facebook.
Compania Facebook a fost implicată în acest an în mai multe controverse generate de activitatea de moderare a conținuturilor difuzate pe site-ul său - de la plângeri venite din întreaga lume după eliminarea unei fotografii legendare, realizată în timpul Războiului din Vietnam, din cauza nudității, și până la permisiunea acordată utilizatorilor de a publica și de a distribui știri false.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 22 Noiembrie 2016
Duminică, 13 Noiembrie 2016
Sâmbătă, 03 Decembrie 2016
Joi, 01 Decembrie 2016
Marţi, 29 Noiembrie 2016
Joi, 24 Noiembrie 2016
Joi, 24 Noiembrie 2016
Sâmbătă, 19 Noiembrie 2016
Miercuri, 16 Noiembrie 2016