Dezideriu Dudaș:

"Am suplimentat programul pentru obținerea cărților de identitate în ziua alegerilor"

410

Articole de la același autor

Pentru buna desfășurare a exercitării dreptului de vot a cetățenilor municipiului Constanța la alegerile prezidențiale din data de 2 noiembrie 2014, cetățenii trebuie să aibă actele de identitate în termen de valabilitate, nedeteriorate, în conformitate cu noul nume în cazul modificării stării civile. În acest sens, pentru a face față solicitărilor mari de intrare în legalitate cu acte de identitate care se fac cu ocazia manifestărilor democratice prin vot liber exprimat, pentru ca cetățenii să poată vota până la sfârșitul zilei de duminică 2 noiembrie 2014, Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Constanța și-a suplimentat programul de lucru cu publicul pentru perioada, luni 27 octombrie 2014 - duminică 2 noiembrie 2014. Drept urmare, Luni, Marți, Miercuri și Vineri se primesc documente între orele 8.30 - 14.30 și se eliberează actele de identitate în intervalul orar 14.30 - 18.00. În cursul zilei de Joi, documentele se primesc între orele 12.30 și 18.30 iar restituirea actelor de identitate se face în intervalul orar 9.00 - 12.30. Totodată, sâmbătă 1 noiembrie, se primesc și se restituie acte de identitate de la 8.00 la 16.00, iar duminică, 2 no-iembrie, chiar în ziua alegerilor, se primesc și se restituie acte de identitate în intervalul orar 8.00 - 21.00.

"Am suplimentat programul pentru obținerea cărților de identitate în ziua alegerilor. Locuitorii municipiului Constanța care, dintr-un motiv sau altul, au întârziat să-și ridice cărțile de identitate pentru care au depus cereri, la data programată, sunt rugați să o facă la o dată ulterioară, în cadrul programului nostru de lucru suplimentar dedicat alegerilor prezidențiale din data de 2 noiembrie 2014. Reamintesc că pentru depunerea documentelor trebuie să aibă actele de stare civilă și dovada adresei de domiciliu și în original și în copie. De asemenea, este nevoie și de prezența proprietarului spațiului de locuit sau se va prezenta o declarație notarială cu acordul proprietarului pentru a se stabili domiciliul în imobilul său. În lipsa unuia din documentele menționate solicitanții vor putea primi cărți de identitate provizorii, valabile maxim un an în aceleași situații ca și cărțile de identitate, exceptând cazul trecerii titularilor peste granița României", a declarat șeful Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Constanța, Dezideriu Dudaș.

Reamintim că noul sediu pentru lucrul cu publicul se află începând cu luna septembrie 2010 în CITY Park Mall la etajul II, în cadrul Centrului pentru Servicii Publice.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4625 secunde