Vacanță online! Românii au prins gustul rezervărilor pe internet
200
Articole de la același autor
Drama unei familii din Constanța: Fiul de șapte ani, mort în Anglia, părinții caută bani să îl înmormânteze acasă
21 Iunie 2016
Tragedie! Le-a murit copilul în Anglia, i-au donat organele și acum strâng bani să-l aducă la Constanța
22 Iunie 2016
Mai multe zone din Constanța, fără curent electric
16 Iunie 2016
Din ce în ce mai mulți români își cumpără vacanțele pe internet. Turiștii români care aleg să își rezerve online călătoriile caută oferte la bilete de avion, pachete de tip city break, rezervări de camere de hotel și consultanță turistică prin call center sau live chat.
Potrivit unui studiu recent, serviciul cel mai puțin căutat online este cel de închiriere de mașini. O altă concluzie a studiului plasează Vola.ro drept agenția online cu cel mai mare grad de recunoaștere (persoane care știu despre brand), familiaritate și număr de clienți.
Studiul GfK a fost efectuat în luna mai a acestui an pe un eșantion reprezentativ din mediul urban și a urmărit să identifice diferite comportamente ale turiștilor din România, precum și să compare agențiile care își dispută piața locală de rezervări turistice online: Esky, Vola.ro, Tripsta, Paravion și Flygo.
9 din 10 persoane chestionate au declarat că au auzit de Vola.ro, situând brandul pe locul 1 în topul agențiilor online în ceea ce privește gradul de recunoaștere pe piață, la diferență mare de următorii clasați, cel mai mic rezultat dintre cele 5 agenții monitorizate fiind de 3.5 din 10.
"Studiul GfK arată că în prezent Vola.ro este cea mai cunoscută agenție de turism dintre cele care operează exclusiv online. Reușește să atragă consumatorii de turism din România spre o mai bună familiaritate cu serviciile și pachetele oferite, având o interfață prietenoasă a site-ului. Mai mult decât atât, Vola.ro se poziționează foarte bine la capitolele oferte de zbor și pachete de vacanță, ofertare pe e-mail și serviciul de call center non-stop", a afirmat Alina Popa, cercetător senior GfK România.
Potrivit unui studiu recent, serviciul cel mai puțin căutat online este cel de închiriere de mașini. O altă concluzie a studiului plasează Vola.ro drept agenția online cu cel mai mare grad de recunoaștere (persoane care știu despre brand), familiaritate și număr de clienți.
Studiul GfK a fost efectuat în luna mai a acestui an pe un eșantion reprezentativ din mediul urban și a urmărit să identifice diferite comportamente ale turiștilor din România, precum și să compare agențiile care își dispută piața locală de rezervări turistice online: Esky, Vola.ro, Tripsta, Paravion și Flygo.
9 din 10 persoane chestionate au declarat că au auzit de Vola.ro, situând brandul pe locul 1 în topul agențiilor online în ceea ce privește gradul de recunoaștere pe piață, la diferență mare de următorii clasați, cel mai mic rezultat dintre cele 5 agenții monitorizate fiind de 3.5 din 10.
"Studiul GfK arată că în prezent Vola.ro este cea mai cunoscută agenție de turism dintre cele care operează exclusiv online. Reușește să atragă consumatorii de turism din România spre o mai bună familiaritate cu serviciile și pachetele oferite, având o interfață prietenoasă a site-ului. Mai mult decât atât, Vola.ro se poziționează foarte bine la capitolele oferte de zbor și pachete de vacanță, ofertare pe e-mail și serviciul de call center non-stop", a afirmat Alina Popa, cercetător senior GfK România.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 20 Mai 2016
Sâmbătă, 18 Iunie 2016
Joi, 16 Iunie 2016
Marţi, 24 Mai 2016
Marţi, 10 Mai 2016
Miercuri, 30 Martie 2016
Sâmbătă, 02 Iulie 2016
Sâmbătă, 25 Iunie 2016
Miercuri, 15 Iunie 2016
Miercuri, 08 Iunie 2016