Ți-a dispărut copilul? Unde trebuie să anunți în cel mai scurt timp
Articole de la același autor
Vreme însorită și maxime de 7 grade Celsius, astăzi, la Constanța
14 Ianuarie 2016
VINE URGIA! ANM AVERTIZEAZĂ: NINSORI ABUNDENTE LA CONSTANȚA
14 Ianuarie 2016
Vremuri grele pentru proprietarii de clădiri și terenuri din Constanța. Primăria îi va usca la buzunare
29 Decembrie 2015
Părinții sau per-soanele în grija cărora se află un copil care este de negăsit pot anunța dispariția sa la numărul de telefon 116000. În urma anunțului ANCOM de deschidere spre alocare a număru-lui național scurt pentru servicii armonizate cu caracter social 116000, număr destinat serviciului "Linii telefonice de urgență pentru copii dispăruți", furnizorul de servicii de comunicații electronice Telekom Romania Communications S.A. a solicitat și a primit dreptul de a utiliza acest număr pentru o perioadă de 10 ani, în colaborare cu Asociația Telefonul Copilului, furnizor de servicii cu caracter social.
Prin intermediul liniei telefonice de urgență pentru copii dispăruți vor fi preluate apelurile prin care se anunță dispariția unor copii, apeluri ce vor fi transferate apoi poliției, se vor oferi îndrumare și ajutor persoanelor în grija cărora se află copilul dispărut și se va sprijini desfășurarea investigației. Serviciul furnizat prin intermediul acestui număr va fi disponibil non-stop la nivel național, iar accesarea numărului 116000 va fi gratuită pentru toți apelanții, fără a fi necesară o înregistrare prealabilă.
Numărul 116000 este rezervat în toate statele membre ale Uniunii Europene pentru servicii sociale identice. Serviciile oferite prin intermediul nume-relor naționale scurte armonizate cu caracter social care încep cu 116 au o identitate paneuropeană în beneficiul cetățeanului european, care va ști că, formând același număr, va avea acces la același tip de serviciu în orice stat membru.
În perioada 24 noiembrie - 23 decembrie 2015, furnizorii de servicii de comunicații electronice interesați au putut solicita ANCOM alocarea numărului național scurt pentru servicii armonizate cu caracter social 116000, compania Telekom Romania Communications S.A. fiind singurul operator care a depus o cerere de alocare. Dreptul de utilizare a acestui număr a aparținut societății Telekom Romania Communications S.A. și în trecut, în perioada 25 iulie 2008 - 22 octombrie 2015, serviciul fiind furnizat de Centrul Român pentru Co-pii Dispăruți și Exploatați Sexual - FOCUS.
În România, în afara numărului 116000, mai sunt alocate numerele 116111 - pentru serviciul "linii de asistență telefonică pentru copii" și 116123 - pentru serviciul "linie de asistență telefonică, care oferă sprijin emoțional". Numerele 116006 - pentru serviciul "linie de asistență telefonică pentru victimele infracțiunilor" și 116117 pentru "serviciul medical telefonic ce nu intră în categoria cazurilor de urgență" sunt în continuare deschise spre alocare.
Prin intermediul liniei telefonice de urgență pentru copii dispăruți vor fi preluate apelurile prin care se anunță dispariția unor copii, apeluri ce vor fi transferate apoi poliției, se vor oferi îndrumare și ajutor persoanelor în grija cărora se află copilul dispărut și se va sprijini desfășurarea investigației. Serviciul furnizat prin intermediul acestui număr va fi disponibil non-stop la nivel național, iar accesarea numărului 116000 va fi gratuită pentru toți apelanții, fără a fi necesară o înregistrare prealabilă.
Numărul 116000 este rezervat în toate statele membre ale Uniunii Europene pentru servicii sociale identice. Serviciile oferite prin intermediul nume-relor naționale scurte armonizate cu caracter social care încep cu 116 au o identitate paneuropeană în beneficiul cetățeanului european, care va ști că, formând același număr, va avea acces la același tip de serviciu în orice stat membru.
În perioada 24 noiembrie - 23 decembrie 2015, furnizorii de servicii de comunicații electronice interesați au putut solicita ANCOM alocarea numărului național scurt pentru servicii armonizate cu caracter social 116000, compania Telekom Romania Communications S.A. fiind singurul operator care a depus o cerere de alocare. Dreptul de utilizare a acestui număr a aparținut societății Telekom Romania Communications S.A. și în trecut, în perioada 25 iulie 2008 - 22 octombrie 2015, serviciul fiind furnizat de Centrul Român pentru Co-pii Dispăruți și Exploatați Sexual - FOCUS.
În România, în afara numărului 116000, mai sunt alocate numerele 116111 - pentru serviciul "linii de asistență telefonică pentru copii" și 116123 - pentru serviciul "linie de asistență telefonică, care oferă sprijin emoțional". Numerele 116006 - pentru serviciul "linie de asistență telefonică pentru victimele infracțiunilor" și 116117 pentru "serviciul medical telefonic ce nu intră în categoria cazurilor de urgență" sunt în continuare deschise spre alocare.
Comentează știrea
DODO
14 ianuarie 2016
o chestie buna !
Foarte binenevenita aceasta actiune, dar cred ca ar da rezultate mai bune concomitent cu o ampla alarmare in media . Aparitia sporadica a unor astfel de anunturi este cumva o consecinta a numarului mic de asemenea evenimente ? buna ar fi si infiintarea pe net ca un spam sau rubrica speciala si gratuita in ziar cu persoane disparute cu anunturi repetate pina la elucidarea cazurilor.Viteza de reactie este hotaritoare ! Revenind la articol ( f,b, dar care ar fi fost binevenit sa ne spuna si cite cazuri sint ) ma gindesc ca inevitabil va atrage si pe acei idioti care gasesc mare distractie sa dea alarme false . Buna ar fi o monotorizare stricta a apelurilor pentru depistarea si pedepsirea acestor dilii
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 09 Ianuarie 2016
Luni, 28 Decembrie 2015
Luni, 21 Decembrie 2015
Joi, 17 Decembrie 2015
Miercuri, 16 Decembrie 2015
Sâmbătă, 05 Decembrie 2015
Vineri, 04 Decembrie 2015
Joi, 03 Decembrie 2015