Mamaia și litoralul românesc, promovate la Chișinău
259
Articole de la același autor
IAURT DE FRUCTE cu...11 linguri de zahăr, aditivi, E-uri și nici urmă de fructe. Mizeria care se ascunde în iaurturile din supermarketuri
06 Aprilie 2016
Liber la Danone și Muller? Preferăm lactatele Brădet!
02 Martie 2016
FENOMEN METEO NEOBIȘNUIT LA CONSTANȚA! A PLOUAT CU NISIP!
01 Martie 2016
Îngropați în betoane, pe malul mării. Cum construiesc șmecherii Constanței bloc după bloc
03 Martie 2016
Stațiunea Mamaia și litoralul românesc sunt promovate, zilele acestea, la Chișinău. Asociația Litoral - Delta Dunării continuă strategia de promovare pe piețele cu potențial de atragere turiști către litoral. Așa se face că, începând de astăzi, Mamaia va fi prezentă la târgul de turism din Republica Modova, "Tourism. Leisure. Hotels", standul României fiind asigurat de Autoritatea Națională pentru Turism.
"Considerăm Moldova o piață strategică pentru destinațiile turistice românești și încă din 2012 am demarat o campanie de atragere a interesului agențiilor de turism din Moldova pentru litoralul românesc și Delta Dunării, destinații turistice aproape necunoscute colegilor din Moldova, cu câțiva ani în urmă. Continuăm această campanie, ne prezentăm la Târgul de Turism al Moldovei și organizăm o prezentare în premieră la Chișinău, dedicată agențiilor de turism și jurnaliștilor din Moldova. Bugetul ce provine din taxa de promovare Mamaia ne permite să facem asemenea evenimente, în care Mamaia va fi în prim plan, într-un eveniment în care însă promovam toate stațiunile de pe litoral și Delta Dunării. În ultimii doi ani, numărul turiștilor moldoveni pe litoral a crescut constant și urmărim să creștem, în continuare, circulația turistică între Moldova și România. De aceea, ne vor fi alături și colegi din alte trei asociații de Promovare din România - Bucovina, Neamț și Prahova", au declarat reprezentanții Asociației Litoral - Delta Dunării.
"Considerăm Moldova o piață strategică pentru destinațiile turistice românești și încă din 2012 am demarat o campanie de atragere a interesului agențiilor de turism din Moldova pentru litoralul românesc și Delta Dunării, destinații turistice aproape necunoscute colegilor din Moldova, cu câțiva ani în urmă. Continuăm această campanie, ne prezentăm la Târgul de Turism al Moldovei și organizăm o prezentare în premieră la Chișinău, dedicată agențiilor de turism și jurnaliștilor din Moldova. Bugetul ce provine din taxa de promovare Mamaia ne permite să facem asemenea evenimente, în care Mamaia va fi în prim plan, într-un eveniment în care însă promovam toate stațiunile de pe litoral și Delta Dunării. În ultimii doi ani, numărul turiștilor moldoveni pe litoral a crescut constant și urmărim să creștem, în continuare, circulația turistică între Moldova și România. De aceea, ne vor fi alături și colegi din alte trei asociații de Promovare din România - Bucovina, Neamț și Prahova", au declarat reprezentanții Asociației Litoral - Delta Dunării.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 08 Aprilie 2016
Vineri, 01 Aprilie 2016
Joi, 31 Martie 2016
Joi, 07 Aprilie 2016
Vineri, 01 Aprilie 2016
Vineri, 01 Aprilie 2016
Luni, 04 Aprilie 2016
Miercuri, 06 Aprilie 2016
Sâmbătă, 02 Aprilie 2016