Linie telefonică gratuită pentru victimele violenței domestice
1799
Articole de la același autor
Scandal în Tomis Nord! Încă un PUZ "cu cântec", la Constanța
11 Noiembrie 2015
Cum se anunță iarna la Constanța. "Ne așteaptă viscole"
06 Octombrie 2015
RADET aruncă bomba: "E mai ieftin să te încălzești cu noi decât cu centralele pe gaze"
24 Noiembrie 2015
Vești proaste pentru constănțeni! 2016 vine cu impozite locale mai mari
09 Noiembrie 2015
Măcel pe spațiile verzi din Mamaia! Se vând și ultimele petice de iarbă
16 Noiembrie 2015
Femeile agresate de soți, bătrânii agresați de fiii lor sau chiar bărbații bătuți de neveste au la dispoziție o linie telefonică gratuită unde pot primi consiliere la orice oră din zi sau din noapte.
Agenția Națională pentru Egalitatea de Șanse între Femei și Bărbați (ANES) a lansat primul call-center național pentru victimele violenței domestice. Numărul la care pot apela victimele violenței domestice este 0800/500.333, o linie telefonică gratuită, la care operatorii vor răspunde non-stop.
Aceștia vor direcționa victimele către 42 de echipe de intervenție, interinstituționale și multidisciplinare, înființate la nivelul celor 41 de județe și al municipiului București. "Datorită măsurilor aplicate de Ministerul Muncii, numărul persoanelor abuzate a scăzut în 2015 față de anul 2014, respectiv de la 11.598 la 9.014. Lansarea acestei linii gratuite mă va sprijini, în calitate de ministru, să identific posibilele măsuri și politici care vor contribui la reducerea în continuare a numărului de abuzuri", a declarat ministrul Muncii, Ana Costea, în deschiderea evenimentului. Ministrul Muncii a încurajat, pe această cale, cooperarea dintre autorități, societatea civilă și organizațiile neguvernamentale, în vederea adoptării și aplicării unor măsuri și politici proactive pentru stoparea violenței domestice.
La rândul său, secretarul de stat ANES, Ioana Liana Cazacu, a subliniat importanța deosebită a lansării acestui call-center pentru prevenirea și combaterea violenței domestice în România:
"Acest call-center va contribui la combaterea, dar mai ales la prevenirea fenomenului violenței domestice, care afectează tot mai multe persoane, în special copii și femei. Violența ucide mai multe femei decât cancerul, prin urmare toți factorii de decizie trebuie să sprijine schimbarea mentalității, de la operatorul acestui call-center și până la Poliție, Spital sau serviciile de Asistență Socială".
Linia telefonică a fost înființată în cadrul proiectului "START - O viață de calitate în siguranță!", derulat de ANES pentru a preveni și combate violența domestică și traficul de persoane. Proiectul "START – O viață de calitate în siguranță!" urmărește dezvoltarea, la nivel național, a unor mecanisme, măsuri, proceduri și instrumente aplicabile la nivel național care să genereze beneficii pe termen lung pentru toate persoanele aflate în situații de risc privind violența domestică și traficul de persoane.
Agenția Națională pentru Egalitatea de Șanse între Femei și Bărbați (ANES) a lansat primul call-center național pentru victimele violenței domestice. Numărul la care pot apela victimele violenței domestice este 0800/500.333, o linie telefonică gratuită, la care operatorii vor răspunde non-stop.
Aceștia vor direcționa victimele către 42 de echipe de intervenție, interinstituționale și multidisciplinare, înființate la nivelul celor 41 de județe și al municipiului București. "Datorită măsurilor aplicate de Ministerul Muncii, numărul persoanelor abuzate a scăzut în 2015 față de anul 2014, respectiv de la 11.598 la 9.014. Lansarea acestei linii gratuite mă va sprijini, în calitate de ministru, să identific posibilele măsuri și politici care vor contribui la reducerea în continuare a numărului de abuzuri", a declarat ministrul Muncii, Ana Costea, în deschiderea evenimentului. Ministrul Muncii a încurajat, pe această cale, cooperarea dintre autorități, societatea civilă și organizațiile neguvernamentale, în vederea adoptării și aplicării unor măsuri și politici proactive pentru stoparea violenței domestice.
La rândul său, secretarul de stat ANES, Ioana Liana Cazacu, a subliniat importanța deosebită a lansării acestui call-center pentru prevenirea și combaterea violenței domestice în România:
"Acest call-center va contribui la combaterea, dar mai ales la prevenirea fenomenului violenței domestice, care afectează tot mai multe persoane, în special copii și femei. Violența ucide mai multe femei decât cancerul, prin urmare toți factorii de decizie trebuie să sprijine schimbarea mentalității, de la operatorul acestui call-center și până la Poliție, Spital sau serviciile de Asistență Socială".
Linia telefonică a fost înființată în cadrul proiectului "START - O viață de calitate în siguranță!", derulat de ANES pentru a preveni și combate violența domestică și traficul de persoane. Proiectul "START – O viață de calitate în siguranță!" urmărește dezvoltarea, la nivel național, a unor mecanisme, măsuri, proceduri și instrumente aplicabile la nivel național care să genereze beneficii pe termen lung pentru toate persoanele aflate în situații de risc privind violența domestică și traficul de persoane.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 27 Noiembrie 2015
Vineri, 13 Noiembrie 2015
Miercuri, 28 Octombrie 2015