Cum vor hotelierii să readucă polonezii la Mamaia
Articole de la același autor
Cât costă și cât de greu este să repatriezi un român decedat peste hotare
22 Septembrie 2015
VIDEO. Litoralul, văzut din aer. Cum renasc plajele Constanței
19 Septembrie 2015
SĂ VINĂ TURIȘTII! Plaje ca-n Miami! Lucrările de reabilitare, pe ultima sută de metri
17 August 2015
Țeapă: Casa visurilor, o construcție de ... coșmar!
05 Septembrie 2015
Stațiunea Mamaia va fi prezentată, în această toamnă și primăvara viitoare, la târgurile de turism din întreaga Europă. Pentru participarea la târgul de la Varșovia, Asociația Litoral - Delta Dunării lansează spotul video "Mamaia Official" în limba poloneză. De asemenea, broșurile de prezentare vor fi, la rândul lor, tipărite în limba poloneză.
Anul trecut, în vederea promovării stațiunii Mamaia și a Satului de Vacanță, Asociația Litoral - Delta Dunării a realizat, în premieră, broșuri în limbile română, engleză, germană, italiană, turcă și ebraică și spoturi video "Mamaia Official", cu o durată de un minut, în mai multe limbi străine. Realizarea broșurilor și spoturilor a fost finanțată din bugetul ce provine din taxa de promovare ce se aplică agenților economici cu activitate în stațiunea Mamaia - Sat Vacanță.
Reprezentanții asociației vor participa, în această toamnă și în pri-măvara viitoare, la târgurile de turism naționale și internaționale Tour & Travel Varșovia, între 26 și 28 noiembrie 2015, Destinations Londra, între 4 și 7 fe-bruarie 2016, IMTM Tel Aviv, între 9 și 10 februarie 2016, ITB Berlin, între 9 și 13 martie 2016 și Routes Europe Cracovia, între 24 și 26 aprilie 2016.
"După succesul înregistrat prin campania de promovare a stațiunii Mamaia pe piața din Israel, următoarea noastră prioritate este Polonia, o piață de pe care înregistrăm semnale în creștere pe litoralul românesc, în ultimii doi ani. În această toamnă vom participa pentru a doua oară la târgul de turism de la Varșovia, iar de această dată ne pregătim cu materiale de promovare în limba polonă. Am realizat broșuri de prezentare și lansăm acum în premieră spotul video de promovare «Mamaia Official» în limba polonă. La târgul de la Varșovia vom organiza un eveniment de promovare a stațiunii Mamaia, litoralului românesc și Deltei Dunării, dedicat tour-operatorilor polonezi pe care vrem să-i atragem către destinațiile noastre. De asemenea, ne propunem atragerea unor curse charter Varșovia - Constanța, pentru a conecta aceste destinații turistice majore ale României cu piața poloneză", au declarat reprezentanții Asociației Litoral - Delta Dunării.
Comentează știrea
1. Comentariu marcat ca fiind necorespunzător
Acest comentariu contravine regulilor și condițiilor de utilizare a site-ului CugetLiber.ro. Conținutul lui poate fi inadecvat sau chiar ofensator pentru vizitatori. Daca ai luat la cunoștință avertismentul și dorești să citești acest comentariu pe propria răspundere click aici.
Articole pe aceeași temă
Joi, 17 Septembrie 2015
Luni, 28 Septembrie 2015
Vineri, 25 Septembrie 2015
Joi, 24 Septembrie 2015
Miercuri, 23 Septembrie 2015
Vineri, 25 Septembrie 2015
Vineri, 25 Septembrie 2015
Luni, 21 Septembrie 2015
Vineri, 18 Septembrie 2015
Miercuri, 16 Septembrie 2015