Cum se folosește numărul de urgență 113
179
Articole de la același autor
Nunta la Constanța, calvarul mirilor. "Restaurantele fac rezervări și cu doi ani înainte!"
13 Ianuarie 2016
COD PORTOCALIU DE NINSORI ABUNDENTE ȘI VISCOL, LA CONSTANȚA!
15 Ianuarie 2016
SE ÎNRĂUTĂȚEȘTE VREMEA LA CONSTANȚA. JUDEȚUL NOSTRU, SUB COD GALBEN DE NINSORI VISCOLITE ȘI VÂNT PUTERNIC
07 Ianuarie 2016
Persoanele cu dizabilități de auz și/sau vorbire care au o urgență trebuie să sune mai întâi la numărul unic 112, potrivit comunicatului publicat de STS. Operatorul 112 va răspunde, dar nu va iniția un dialog, ci va închide apelul. Asta pentru că apelantul va fi identificat automat ca fiind o persoană cu dizabilități.
După închiderea apelului, per-soana în cauză va primi imediat un SMS cu textul "trimiteți SMS la 113 cu urgența și adresa incidentului". Apelantul va răspunde prin SMS la 113, descriind pe scurt urgența și indicând cu exactitate adresa (inclusiv județul).
Este posibili ca operatorul 112 să revină cu întrebări suplimentare după transmiterea SMS-ului apelantului. În această situație, se indică răspunderea scurtă și cât se poate de exactă la întrebări.
În fine, operatorul 112 va transmite informațiile obținute de la apelant către agențiile de intervenție (poliție, ambulanță, pompieri, după caz), care vor acorda ajutorul necesar.
SMS-urile transmise de pe numere de telefon care nu sunt înregistrate în baza de date a persoanelor cu dizabilități de auz și/sau vorbire vor fi respinse automat.
Atenție! Persoanele care vor transmite cu rea-voință, în mod repetat, SMS-uri la numărul 113 vor risca să fie amendate cu o sumă cuprinsă între 500 și 1.000 de lei. Aceeași sancțiune se va aplica și pentru SMS-urile care aduc injurii operatorilor 112.
După închiderea apelului, per-soana în cauză va primi imediat un SMS cu textul "trimiteți SMS la 113 cu urgența și adresa incidentului". Apelantul va răspunde prin SMS la 113, descriind pe scurt urgența și indicând cu exactitate adresa (inclusiv județul).
Este posibili ca operatorul 112 să revină cu întrebări suplimentare după transmiterea SMS-ului apelantului. În această situație, se indică răspunderea scurtă și cât se poate de exactă la întrebări.
În fine, operatorul 112 va transmite informațiile obținute de la apelant către agențiile de intervenție (poliție, ambulanță, pompieri, după caz), care vor acorda ajutorul necesar.
SMS-urile transmise de pe numere de telefon care nu sunt înregistrate în baza de date a persoanelor cu dizabilități de auz și/sau vorbire vor fi respinse automat.
Atenție! Persoanele care vor transmite cu rea-voință, în mod repetat, SMS-uri la numărul 113 vor risca să fie amendate cu o sumă cuprinsă între 500 și 1.000 de lei. Aceeași sancțiune se va aplica și pentru SMS-urile care aduc injurii operatorilor 112.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 20 Noiembrie 2015
Marţi, 20 Octombrie 2015
Luni, 21 Septembrie 2015
Miercuri, 29 Iulie 2015
Luni, 25 Mai 2015
Marţi, 24 Martie 2015
Marţi, 05 Ianuarie 2016
Luni, 26 Octombrie 2015
Vineri, 12 Iunie 2015
Joi, 04 Iunie 2015