Controale OPC pe litoral. Unde se pot depune reclamațiile

358
Controale OPC pe litoral.  Unde se pot depune reclamațiile - controaleopc1-1434727020.jpg

Articole de la același autor

Începând din acest week-end, comisarii Protecției Consumatorilor vor efectua controale la agenții economici de pe litoral pentru a se asigura că sunt respectate normele de siguranță atât în domeniul administrației publice, cât și al serviciilor de agrement și comercializare de produse specifice sezonului.

26 de comisari din cadrul Protecției Consumatorilor Constanța vor efectua, începând din acest week-end, controale la toți agenții economici din stațiunile de pe litoral.

"De pe data de 15 iunie, am activat Comandamentul Litoral 2015, iar de pe data de 22 vom începe campania de controale la agenții economici de pe litoral. Deja sunt trei puncte de reclamații unde consumatorii pot depune sesizările. Primul este în stațiunea Mamaia, la Hotel Venus, unde consumatorii au la dispoziție numărul de telefon 0241/831.933, un altul la Costinești, Hotel Royal, la numărul de telefon 0241/734.910, iar al treilea, la Hotel California din Cap Aurora, cu numărul de telefon 0241/731.900. Pentru fiecare dintre aceste locații avem detașați din țară câte trei comisari care li se vor alătura colegilor din Constanța", a declarat, pentru Cuget Liber, Lucian Lungoț, coordonator delegat al Comi-sariatului Regional pentru protecția consumatorilor Constanța.

Campanie de consiliere a agenților economici

Controalele vizează atât igiena și confortul din spațiile de cazare, unitățile de alimentație publică, cât și comercializarea articolelor de plajă și serviciile de agrement și distracție. Potrivit reprezentantului CJPC, în următoarele două săptămâni, instituția va desfășura o campanie de consiliere a agenților economici în vederea respectării legii.

"În următoarele două săptămâni vom desfășura o campanie de consiliere a agenților economici pentru a le explica toate reglemen-tările în vigoare, în funcție de domeniul de activitate. Avem în vedere mai ales agenții economici care au reclamații din partea consumatorilor în sezonul trecut", a precizat inspectorul CJPC.

Controale de la 1 iulie

Potrivit comisarului CJPC, de la 1 iulie, instituția va desfășura și activități de control conform tematicii de control a Comandamentului, prin care va face verificări în unitățile de cazare, unitățile de alimentație publică, terase, beach - baruri, fast-food-uri, dar și servicii de agrement, servicii de închiriere șezlonguri pe plajă și comercializarea produselor specifice sezonului: îmbrăcăminte, ochelari de soare, costume de baie etc.

"În paralel, vom desfășura și o campanie prin care le vom pune la dispoziție atât constănțenilor cât și turiștilor, informații legate de drepturile pe care le au la achiziționarea bunurilor și serviciilor și unde pot face reclamații în cazul în care întâmpină probleme. Aceștia vor avea la dispoziție flyere, la agenții economici de pe litoral, unde vor găsi informații utile", a mai precizat inspec-torul OPC.

De asemenea, se pot obține informații privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamație în atenția CJPC, la Telefonul Consumatorului - 0800.080.999.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.518 secunde