Coletele eMAG livrate și de Poșta Română

1116
Coletele eMAG livrate și de Poșta Română - coleteleemag-1477064398.jpg
Poșta Română a dezvoltat parteneriatul cu eMAG prin care operatorul național de servicii poștale livrează colete către clienții retailerului online, prin intermediul serviciului PostCollect. Astfel, dacă în prezent numărul oficiilor poștale care furnizează acest serviciu a ajuns la 104, începând cu luna noiembrie, 200 de oficii operaționale, la nivel național, vor sta la dispoziția celor care vor dori să-și ridice produsele comandate de la un punct fix, aflat în proximitatea domiciliului sau a locului de muncă.

Creșterea constantă a volumului de trimiteri prin serviciul PostCollect, în doar un an de la lansarea acestui produs, a dus la extinderea parteneriatului dintre Poșta Română și eMAG. Dacă, în faza pilot, s-a început livrarea coletelor în doar două oficii poștale (Târgoviște și Buzău), în etapa a doua, serviciul a devenit funcțional și în oficiile din București. În prezent, sunt operaționale 104 oficii PostCollect în București și în 31 de județe, urmând ca, până la 3 noiembrie, să extindem serviciul în 200 de oficii amplasate în toate județele țării.

În cadrul serviciului PostCollect, operatorul național de servicii poștale preia, sortează și livrează coletele partenerului la sediul subunităților poștale participante, în funcție de alegerea clientului. Aceasta poate fi făcută printr-un singur click, pe site-ul retailerului. Toate unitățile selectate au ghișee special dedicate acestui serviciu, cu program extins - seara și în weekend.

Expedițiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, până la livrare. Destinatarii sunt avizați de către eMAG, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate Poștei Române. După sosirea coletului la punctul de livrare, destinatarii sunt anunțați, tot prin SMS, că expediția este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poștal. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poștale prin intermediul ghișeelor dedicate și vizibil semnalizate, clientul având opțiunea deschiderii coletului pentru verificarea conținutului. Conform contractului încheiat, Poșta Română poate păstra coletele avizate în oficiile poștale timp de șapte zile calendaristice, de la data preluării lor de la eMAG. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.1122 secunde